Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów

Publication date 2020-05-20
End date 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540000-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala. Przedmiot zamówienia składa się z 12 pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 88d73b5a-38ee-40f2-ade1-966e0cf4bc1c
Biuletyn 540000-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28882800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Długa
Zamawiajacy adres numer domu 42371
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-848
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 549 121,
Zamawiajacy fax 618 529 472
Zamawiajacy email krzysztof.dambek@skpp.edu.pl,
Adres strony url www.skpp.edu.pl
Adres strony internetowej www.skpp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.skpp.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.skpp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, 61-848 Poznań, ul. Długa ½, Dział Zamówień Publicznych pokój 603
Nazwa nadana zamowieniu Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Numer referencyjny EZP/71/20/C
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala. Przedmiot zamówienia składa się z 12 pakietów.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z zapisem SIWZ część II pkt 1.1 lit. A/ - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający wezwie do dostarczenia tego dokumentu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Zgodnie z zapisem SIWZ część II pkt 1.1 lit. B/ - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. A składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zamawiający wezwie do dostarczenia tego dokumentu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zgodnie z SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca zaproponuje dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wykonawca, którego oferta oceniona zostanie jako najkorzystniejsza dostarczy na żądanie Zamawiającego zdjęcia lub foldery zaproponowanych mebli.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2 i wykaz przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 (tabela) zgodnie z wzorem. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego we wzorze załącznika nr 1 i 2 do SIWZ. Stanowią treść oferty. 2) Oświadczenie, z którego wynikało będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.4. 3) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Wykonawca do oferty dołączy oświadczenia nr 3 dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nr 5 braku podstaw do wykluczenia. 6) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO załącznik nr 8 dołączyć do oferty. W sytuacji, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowę należy przedłożyć do dnia podpisania umowy. Wykonawca, ponadto przekaże w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu dostawy: a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-b) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennie równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej Umowy, b) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Zgodnie z SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Krzesła obrotowe, szafy, kosze, półki, stoły robocze, kontenerki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Taborety, szafy, szafki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Taborety, szafki, blaty.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Biurko, kontener.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szafki, blaty.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szafki.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Krzesła, fotele.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kanapy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szafki.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fotele.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szafki.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zakup (dostawa) mebli dla jednostek organizacyjnych Szpitala – 12 pakietów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szafy.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)