GuidZP400 |
a01137e4-7251-4ed9-bd69-1ad91ef0297b
|
Biuletyn |
542176-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
|
Regon |
85164350300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
91
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
146808224
|
Zamawiajacy fax |
146808224
|
Zamawiajacy email |
zoz.zam.publiczne@interia.pl
|
Adres strony url |
www.zoz-debica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz-debica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz-debica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
FABRYCZNIE NOWA I ZAGREGOWANA: WIEŻA LAPAROSKOPOWA I ENDOSKOPOWA DLA BLOKU OPERACYJNEGO Z CENTRALNĄ STERYLIZATORNIĄ ORAZ MYJNIA DO ENDOSKOPÓW DLA PRACOWNI ENDOSKOPII - WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
|
Numer referencyjny |
ZP-PN-23/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
FABRYCZNIE NOWA I ZAGREGOWANA: WIEŻA LAPAROSKOPOWA I ENDOSKOPOWA ORAZ MYJNIA DO ENDOSKOPÓW WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM ORAZ SZKOLENIEM PERSONELU MEDYCZNEGO - wg opisu: CZĘŚĆ I C – PARAMETRY WYMAGANE SPRZĘTU
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
84
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie:
A. DLA PRODUKTÓW BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNYM - W zakresie DEKLARACJI ZGODNOŚCI i OZNAKOWANIE ZNAKIEM CE LUB / ORAZ WPISU / ZGŁOSZENIA DO REJESTRU WYROBÓW MEDYCZNYCH I PODMIOTÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA ICH WPROWADZENIE LUB / ORAZ POWIADOMIENIA / ZGŁOSZENIA DO PREZESA URZĘDU REJESTRACJI WYROBÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH LUB FORMULARZ PRZENIESIENIA DANYCH
B. DLA PRODUKTÓW NIE BĘDĄCYCH WYROBEM MEDYCZNY – W zakresie: DEKLARACJI ZGODNOŚCI PRODUCENTA - ZAŁ. NR 4 do SIWZ
2) OPISY (dot. pkt. 3 K CZ. IV A SIWZ), tj.:
A. Wykaz podmiotów upoważnionych, przez producenta sprzętu lub autoryzowanego przedstawiciela, do obsługi serwisowej – ZAŁ. NR 5 do SIWZ
Oraz - jeśli sprzęt do prawidłowego i bezpiecznego działania wymagają specjalnych części zamiennych, części zużywalnych lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez producenta sprzętu)
B. Wykaz dostawców takich części – ZAŁ. NR 6 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku:
A. Zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego).
B. Zmian przepisów dotyczących zmiany: stawki podatku VAT, opłat celnych.
C. Wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania produkcji aparatu będącego przedmiotem Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika aparatu będącego przedmiotem Umowy w ramach tych samych parametrów, cech, walorów, przeznaczenia, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 2 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy.
D. Wyprodukowania i wprowadzenia do obrotu aparatu o ulepszonych cechach i walorach – Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania aparatu o lepszych parametrach niż aparat będący przedmiotem umowy – posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 2 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy.
2. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO - W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Krakowska 91, tel. 14 68 08 224, fax. 14 670 28 49;
inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy jest Pan: mgr inż. Marcin Krajewski, kontakt: tel. 14 68 08 488, adres e-mail: marcin.krajewski@zoz-debica.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZP – PN – 23 / 2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|