GuidZP400 |
3f97c4da-9ae6-4825-a71d-f8f592261d7b
|
Biuletyn |
541959-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
13280825000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 526 42 17
|
Zamawiajacy fax |
261 874 170
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spl.pl
|
Adres strony url |
www.spl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spl.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej nazwa Zamawiającego w ePUAP: SPLdlaPW
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa, kancelaria pok.319
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa szaf kartotekowych i aktowych
|
Numer referencyjny |
SPL/18/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa szaf kartotekowych i aktowych, szczegółowy opis w załączniku nr 3
|
Cpv glowny przedmiot |
39132200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonuje co najmniej 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegające na dostawie mebli
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia następujących zmian do umowy:
a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
b) zmiana miejsca dostawy przedmiotu zamówienia;
c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
d) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|