DOSTAWA materiałów biurowych zużywalnych w SPSK PUM w Szczecinie

Publication date 2020-05-20
End date 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541989-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych
2. Opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych materiałów biurowych oraz wymagane parametry zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty.
3. Wymagania Zamawiającego w zakresie oferowanych towarów:
a) wszystkie oferowane towary są pakowane w opakowania oryginalne (opakowania producenta produktu)
b) nie można przepakowywać produktów oryginalnych w opakowania zastępcze (folie, kartony i jakiekolwiek inne opakowania)
c) nie można umieszczać żadnych informacji na zastępczych etykietach.
d) każdy produkt będzie oznaczony minimum nazwą producenta, nazwą produktu, ilością sztuk w opakowaniu zbiorczym oraz numerem katalogowym (jeżeli produkt go posiada)
4. Ilości materiałów biurowych podane w formularzu cen jednostkowych mają charakter maksymalny i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości materiałów, z tym, że nie mniej niż 60 % ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 747169f6-cf33-4990-847f-c9c2f6968088
Biuletyn 541989-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Regon 28890000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 661 086
Zamawiajacy fax 914 661 113
Zamawiajacy email zamowienia@spsk2-szczecin.pl
Adres strony url http://zamowienia.spsk2-szczecin.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w FORMIE PISEMNEJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin pok. nr 13 (sekretariat Dyrektora) budynek C ( Budynek Administracyjny)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA materiałów biurowych zużywalnych w SPSK PUM w Szczecinie
Numer referencyjny ZP/220/17/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych 2. Opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych materiałów biurowych oraz wymagane parametry zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty. 3. Wymagania Zamawiającego w zakresie oferowanych towarów: a) wszystkie oferowane towary są pakowane w opakowania oryginalne (opakowania producenta produktu) b) nie można przepakowywać produktów oryginalnych w opakowania zastępcze (folie, kartony i jakiekolwiek inne opakowania) c) nie można umieszczać żadnych informacji na zastępczych etykietach. d) każdy produkt będzie oznaczony minimum nazwą producenta, nazwą produktu, ilością sztuk w opakowaniu zbiorczym oraz numerem katalogowym (jeżeli produkt go posiada) 4. Ilości materiałów biurowych podane w formularzu cen jednostkowych mają charakter maksymalny i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości materiałów, z tym, że nie mniej niż 60 % ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 592762,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie / wykonywanie co najmniej dwóch głównych dostaw o wartości brutto co najmniej 70 tys. zł każda, których przedmiotem była dostawa materiałów biurowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 PZP, 1.1 jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Zakresie warunkow udzialu 1 w zakresie doświadczenia: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik do FO oraz załączenie dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami wobec wyrobów: 1 Zdjęcia oraz opis parametrów oferowanych materiałów biurowych potwierdzające, że spełniają wymagania określone w Formularzu cen jednostkowych - dotyczy tylko tych materiałów, które np. nie posiadają numerów katalogowych a Zamawiający nie ma możliwości sprawdzenia czy spełniają Wymagania określone w Formularzu cen jednostkowych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu towaru stanowiącego przedmiot zamówienia bądź braku towaru z innych przyczyn, nie zawinionych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego, podając przyczynę braku towaru wraz z informacją o wszystkich odpowiednikach brakującego towaru występującego w obrocie oraz zobowiązany jest zaproponować Zamawiającemu dostarczanie odpowiednika brakującego towaru po cenie nie wyższej od ceny podanej w ofercie. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku a) obniżenia ceny oraz zmian korzystnych dla Zamawiającego b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 6 ust. 2, § 11 i § 12 umowy c) zmiany wielkości opakowania, jeżeli odpowiada ona uzasadnionym potrzebom Zamawiającego, d) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy e) zmiany obowiązujących przepisów bądź wejścia w życie nowych przepisów, z których będzie wynikał obowiązek dostosowania warunków umowy do aktualnego stanu prawnego. 3. W przypadku niewykorzystania ilościowego wyrobów w terminie wskazanym w ust 1 Zamawiający ma prawo w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności przedłużyć termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo składać oświadczenie o przedłużeniu obowiązywania umowy wielokrotnie, z tym , że łączny okres przedłużenia umowy w stosunku do okresu podanego w ust. 1 nie może wynosić więcej niż 18 miesięcy.
IV 6 1 sposob udostepniania A. FORMA ELEKTRONICZNA: Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. B. FORMA PISEMNA: Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2018.419 t.j. z dnia 2018.02.26) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. WRAZ Z OFERTĄ wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert: 2A. wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu (oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania) – zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1a do FO; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12- 23 i art. 24 ust 5 pkt 1 i 4 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2B. wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (oświadczenie wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1b do FO; 2. Wykonawcy w terminie 3-ch dni od dnia opublikowania na Platformie informacji, o której mowa w ppkt. 4 przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 PZP. 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: A) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie; B) inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie jest Inspektor Ochrony Danych, iod@spsk2-szczecin.pl, tel. 91 466 14 77; POZOSTAŁE INFORMACJE W INFORMACJE W SIWZ.

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy zamówień cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)