GuidZP400 |
842b5271-b0a6-4398-8e23-f50b0f0fb0ef
|
Biuletyn |
542008-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
|
Regon |
11263946004180
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dojazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-631
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 660 67 00
|
Zamawiajacy fax |
61 660 67 01
|
Zamawiajacy email |
poznan@amw.com.pl
|
Adres strony url |
https://amw.eb2b.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://amw.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://amw.eb2b.com.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (Kancelaria ogólna, pokój nr 1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kompletów pościeli, kołder, poduszek oraz koców do kwater internatowych w Poznaniu, Lesznie oraz Śremie.
|
Numer referencyjny |
DZP-OP.2610.238.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 103 kompletów pościeli (poszwa, poszewka, prześcieradło) oraz 21 kołder, poduszek i koców do kwater internatowych usytuowanych w Poznaniu, Lesznie oraz Śremie położonych w obszarze właściwości Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis i zakres dostawy znajduje się Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia należy wykonać maksymalnie w ciągu 20 dni od daty podpisania umowy (termin wykonania jest jednym z kryteriów oceny oferty).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców.
3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony nie dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w kwestiach istotnych takich jak wynagrodzenie i czas realizacji przedmiotu umowy, chyba , że konieczność zmiany umowy będzie następstwem zmian w przepisach obowiązującego prawa np. stawki podatku VAT lub następstwem zdarzeń losowych niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy (siła wyższa). Zmiana postanowień zawartej umowy może wówczas nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie jedynie wysokość wynagrodzenia umownego brutto.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wówczas dopuszcza się powiadomienie drugiej strony o zmianie na piśmie, mailem lub faxem niezwłocznie.
1) Za nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający uzna zmiany:
a) osób upoważnionych do kontaktów,
b) osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz
z numerami telefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc.
c) danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów).
3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 wystarczające do ich wprowadzenia jest powiadomienie drugiej strony na piśmie lub e-mailem w terminie 7 dni od jej wystąpienia pod rygorem uznania skutku doręczenia wszelkiej korespondencji związanej z umową.
4. W okresie obowiązywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego strony dopuszczają także zmianę istotnych postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności faktycznych, o których mowa w art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, w brzmieniu od 18 marca 2020 r. , na zasadach wskazanych w tej ustawie, o ile okoliczności te będą miały wpływ na realizację obowiązków umownych Stron. Strony zobowiązane są do niezwłocznego informowania się o w/w okolicznościach mających wpływ na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa; 2) Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z
którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na
adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych; 3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści
umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania. 6) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie
art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) W przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia Ogólnego, celem realizacji Pani/Pana uprawnień wskazanych pkt 8lit) a) – c)
powyżej oraz do uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od
Pana/Pani, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty wszczętego albo
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11) Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia Ogólnego, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
|