Dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych, pieluszek, pieluchomajtek, taśm do leczenia nietrzymania moczu

Publication date 2020-05-20
End date 2020-05-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Parczew
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541624-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych, pieluszek, pieluchomajtek, taśm do leczenia nietrzymania moczu w podziale na zadania, do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzach cenowych (zadania od nr 1 do nr 15). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części – 15. Oferowane produkty muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wyroby zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE zgodnie z wymienioną ustawą. Produkty lecznicze muszą być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1109 ze zm.). Zaoferowane w zakresie Zadania nr 1 poz. 5 oraz nr 6 poz. 1-3 wyroby muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13795 – 1:2019-05 lub normy równoważnej. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą opracowane przez producenta foldery/katalogi/ulotki w języku polskim, które dotyczą oferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży jedną bezpłatną próbkę w oryginalnym opakowaniu oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ (tylko Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona) – Zad. nr 1, 6 i 13.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7bbcd2eb-5718-4d69-a96e-119771969e90
Biuletyn 541624-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 00030648900000
Zamawiajacy adres ulica Kościelna
Zamawiajacy adres numer domu 136
Zamawiajacy miejscowosc Parczew
Zamawiajacy kod pocztowy 21-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833552113
Zamawiajacy fax 833552113
Zamawiajacy email zamowienia@spzozparczew.pl
Adres strony url www.spzozparczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozparczew.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozparczew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Koscielna 136, Sekretariat pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych, pieluszek, pieluchomajtek, taśm do leczenia nietrzymania moczu
Numer referencyjny SPZOZ.ZP.3520.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych, pieluszek, pieluchomajtek, taśm do leczenia nietrzymania moczu w podziale na zadania, do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzach cenowych (zadania od nr 1 do nr 15). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części – 15. Oferowane produkty muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wyroby zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE zgodnie z wymienioną ustawą. Produkty lecznicze muszą być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1109 ze zm.). Zaoferowane w zakresie Zadania nr 1 poz. 5 oraz nr 6 poz. 1-3 wyroby muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13795 – 1:2019-05 lub normy równoważnej. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą opracowane przez producenta foldery/katalogi/ulotki w języku polskim, które dotyczą oferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży jedną bezpłatną próbkę w oryginalnym opakowaniu oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ (tylko Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona) – Zad. nr 1, 6 i 13.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy Zadania nr 4) Informacje dodatkowe Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Dotyczy zadania nr 4: Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument: a) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; b) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; c) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny skład celny – zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie wstępne wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie o grupie kapitałowej; 4) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) opracowane przez producenta foldery/katalogi/ulotki w języku polskim, które dotyczą oferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ; 7)dokumenty dotyczące pomp będących przedmiotem użyczenia (dotyczy zadania nr 2)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 7 pozycji asortymentowo - cenowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 6 pozycji asortymentowo - cenowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 15 pozycji asortymentowo - cenowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 9 pozycji asortymentowo - cenowych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 24 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 3 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 24 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 5 pozycji asortymentowo - cenowych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 4 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 33 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję asortymentowo - cenową.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 1 pozycję asortymentowo - cenową.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie zawiera 2 pozycje asortymentowo - cenowe.
  

Criterion

Kryteria Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)