GuidZP400 |
5133d85d-3319-40ac-ba35-bd0b4ec6fd03
|
Biuletyn |
542401-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bieliny
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bieliny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-004
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy fax |
413 026 107
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@bieliny.pl
|
Adres strony url |
www.bieliny.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej Oś I Powszechny dostęp do internetu Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bieliny.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bieliny.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Bieliny Ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa Tabletów wraz oprogramowaniem i wyposażeniem w ramach konkursu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej Oś I Powszechny dostęp do internetu Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach
|
Numer referencyjny |
ZP 271.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa Tabletów wraz oprogramowaniem i wyposażeniem w ramach konkursu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej Oś I Powszechny dostęp do internetu Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach. Tablet z dedykowaną klawiaturą 62 szt. (W zestawie: oprogramowanie,Dedykowana klawiatura z touchpadem umożliwiająca zamocowanie tabletu, Ładowarka, Kabel USB, Instrukcja obsługi, Etui dedykowane do modelu .Zamawiający wymaga zabezpieczenia ekranu tabletu folią ochronną); Pakiet biurowy MS Office 62 szt., Słuchawki 62 szt. Mysz 62 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych - liczone od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykonał należycie i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu informatycznego (w tym tabletów lub laptopów) wraz z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każde,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie niepieniężnej),; dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności:- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy);
Wymagana forma – oryginał; pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:
3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych
przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest
innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień
publicznych,
2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących
zmian w przypadku:
a) konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie urządzenia lub
oprogramowania, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie,
b) pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny,
c) ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku
z ujawnieniem wad,
d) zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa,
e) zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
f) wystąpienia siły wyższej.
2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami
prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także
wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególności:
1) konieczność zmiany wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu
prawidłowego wykonania Umowy, w szczególności ze względu na zaistnienie
okoliczności, o których mowa w ust. 1 ppkt. 2,
2) zmianę warunków dostawy nie zależną od Wykonawcy, np. opóźnienie w dostawie
z zagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu wynikające, np.z powodów warunków atmosferycznych.
3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług –
wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do
zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany
podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie
w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie
wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od
towarów i usług.
4. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich
danych kontaktowych.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski pod rygorem nieważności
|
IV 4 5 okres |
30
|