GuidZP400 |
7b934bec-480c-4cb2-a5f0-09447801a970
|
Biuletyn |
542360-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
|
Regon |
87025227400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17/19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 6100319
|
Zamawiajacy fax |
56 6100306
|
Zamawiajacy email |
master1231@wp.pl
|
Adres strony url |
www.med.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.med.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.med.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, pok. 009 - kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla systemu aplikacyjnego INFOMEDICA i AMMS.
|
Numer referencyjny |
SSM.DZP.200.89.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla systemu aplikacyjnego INFOMEDICA i AMMS.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
9. Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania niniejszej Umowy, w odniesieniu do usług
przewidzianych niniejszą Umową, skutkuje, z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto
należnego wykonawcy (wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian) oraz zmianą kalkulacji cenowej
stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy w zakresie stawki VAT i nie stanowi zmiany niniejszej Umowy, oraz nie wymaga
aneksu do niniejszej Umowy.
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian Umowy:
1) w przypadku nabycia przez Zamawiającego licencji na korzystanie z dodatkowych modułów Oprogramowania
Aplikacyjnego, zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość wynagrodzenia
należnego Wykonawcy,
2) w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy w zakresie przedmiotu
umowy, wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy i terminów realizacji zamówienia, w tym terminów
określonych w § 3 Umowy,
3) w przypadku zmiany ilości modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica i AMMS wymienionych w Załączniku
nr 1 do niniejszej Umowy zmianie może ulec zakres modułów wskazanych w niniejszej Umowie oraz wysokość
wynagrodzenia należnego Wykonawcy, .
4) jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z
SIWZ i obejmować będzie zmianę umowy w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania umowy lub wysokości
wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3. Do każdej propozycji zmiany, Strona inicjująca zmianę przedstawi w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem
nieważności:
1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania przedmiotu umowy
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|