GuidZP400 |
448ba64d-daf6-40bd-9549-a93d22a65ad3
|
Biuletyn |
542193-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Swarzędz
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Swarzędz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(061) 65 12 000
|
Zamawiajacy fax |
(061) 65 12 211
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@swarzedz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.swarzedz.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Poznania w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 3.3.3 Wspieranie strategii niskoemisyjnych, w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.swarzedz.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz w Biurze Obsługi Interesanta - Kancelarii Urzędu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa systemu oznakowania i informacji pasażerskiej w ramach projektu „Rozwój niskoemisyjnej mobilności miejskiej na terenie gminy Swarzędz – etap II”
|
Numer referencyjny |
WRPZP.271-14/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż systemu informacji pasażerskiej obejmującego 6 tablic informacyjnych zlokalizowanych na przystankach autobusowych w wybranych lokalizacjach wraz
z serwerami i oprogramowaniem pozwalającym na komunikację między nimi a tablicami informacyjnymi.
Dodatkowo system musi umożliwić komunikację między tablicami a systemem ITS Poznań (zarządzanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu), w szczególności w zakresie informacji o normatywnych czasach przejazdu skorygowanych o rzeczywiste przejazdy (Sposób integracji tablic, ich sterowania, koszty licencji/włączenia do systemu tablic Wykonawca musi uzgodnić z dostawcą systemu ITS Poznań
(f-mą Siemens) w ramach oferowanego wynagrodzenia).
|
Cpv glowny przedmiot |
48813200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
-Termin rozpoczęcia realizacji umowy od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż 15.06.2020r.
- Termin zakończenia umowy – 90 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu określone przez zamawiającego dla niniejszego postępowania (pkt 2) oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z
udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1. 2. Zamawiający określa następujące warunki
udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z
montażem i uruchomieniem systemu informacji pasażerskiej składającego się z minimum 6 tablic oraz serwera.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, o którym mowa w pkt 5.5 SIWZ w celu potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania powinien –
na wezwanie zamawiającego - przedłożyć następujące dokumenty: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, o którym mowa w pkt 5.5 SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
powinien – na wezwanie zamawiającego - przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (zgodnie z
załącznikiem nr 1 do SIWZ). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w
celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 5.1 lit. b SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby
innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim
powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o
którym mowa w pkt 5.1 lit. a i b SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
10.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy:
a) w przypadku, gdy parametry techniczne dostarczanego wyposażenia będą korzystniejsze dla zamawiającego niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie podwyższeniu,
b) w przypadku pojawienia się na rynku sprzętu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości, a cena nie ulegnie podwyższeniu,
c) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
d) działania siły wyższej (np.: klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne, protesty), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia,
e) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy, czy też wprowadzenia ewentualnych robót i dostaw zamiennych.
f) W przypadku powstania okoliczności będących następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń,
g) w przypadku wystąpienia awarii niezawinionych czynnościami lub nie wynikających z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy,
h) w przypadku wystąpienia zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,
i) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT - zmiana stawki VAT zmienia wynagrodzenie brutto ze skutkiem na dzień wejścia zmiany w życie,
j) w przypadku jeżeli nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian,
k) w przypadku, jeżeli stan realizacji prac na węźle przesiadkowym w Paczkowie przez wykonawcę węzła, nie pozwoli na wykonanie umowy w terminie - w zakresie montażu tablicy w Paczkowie.
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|