Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym oraz obudowy dysków do macierzy.

Publication date 2020-05-22
End date 2020-06-01 00:00:00
Instytucja Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543147-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Cześć A
1) Dostawę i instalację systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym i nagrywania sesji zdalnych oraz wdrożenie go w infrastrukturze Zamawiającego;
2) Opracowanie Dokumentacji powykonawczej;
3) Przeprowadzenie autoryzowanych Szkoleń producenta dla dostarczonej Infrastruktury.

Cześć B
1) Dostawę i instalację obudowy dysków do macierzy wraz z dyskami i niezbędnymi licencjami oraz wdrożenie ich w infrastrukturze Zamawiającego;
2) Opracowanie Dokumentacji powykonawczej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d9fbbe4-69b2-4445-a289-71977d3a18c4
Biuletyn 543147-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Regon 33225100000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości 188/192
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (022) 579-03-66, 579-02-74
Zamawiajacy fax (022) 579-03-74
Zamawiajacy email przetargi@uprp.pl
Adres strony url https://uprp.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://uprp.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projektu „Platforma Usług Elektronicznych Urzędu Patentowego (PUEUP)” w ramach Porozumienia o dofinansowanie nr POPC.02.01.00-00-0058/17 z dnia 27.07.2017 r. w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, działanie 2.1, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://uprp.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://uprp.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://uprp.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192 „Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym oraz obudowy dysków do macierzy.” Nr sprawy BG-II.211.10.2020 Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę w formie papierowej należy złożyć w Kancelarii Ogólnej UP RP w Warszawie, pokój nr 9, al. Niepodległości 188/192 lub przesłać na adres Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192
Komunikacja elektroniczna wymaga https://uprp.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym oraz obudowy dysków do macierzy.
Numer referencyjny BG-II.211.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Cześć A 1) Dostawę i instalację systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym i nagrywania sesji zdalnych oraz wdrożenie go w infrastrukturze Zamawiającego; 2) Opracowanie Dokumentacji powykonawczej; 3) Przeprowadzenie autoryzowanych Szkoleń producenta dla dostarczonej Infrastruktury. Cześć B 1) Dostawę i instalację obudowy dysków do macierzy wraz z dyskami i niezbędnymi licencjami oraz wdrożenie ich w infrastrukturze Zamawiającego; 2) Opracowanie Dokumentacji powykonawczej.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wskazany w II.8 dotyczy dostawy sprzętu z instalacją.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował lub realizuje, przy czym część zrealizowana obejmuje dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu serwerowego wraz z wdrożeniem o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dot. części A zamówienia: Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: a. w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów (w tym także wchodzących w skład Infrastruktury), Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SOPZ; b. w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SOPZ; c. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; d. w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa; e. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SOPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
IV 4 4 data 2020-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Dostawa i instalacja systemu zarządzania dostępem uprzywilejowanym i nagrywania sesji zdalnych oraz wdrożenie go w infrastrukturze Zamawiającego; 2) Opracowanie Dokumentacji powykonawczej; 3) Przeprowadzenie autoryzowanych Szkoleń producenta dla dostarczonej Infrastruktury.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1) Dostawa i instalacja obudowy dysków do macierzy wraz z dyskami i niezbędnymi licencjami oraz wdrożenie ich w infrastrukturze Zamawiającego; 2) Opracowanie Dokumentacji powykonawczej.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)