Dostawa części do budowy prototypu sortera w ramach projektu "System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową”

Publication date 2020-05-22
End date 2020-06-01 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543040-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera. Całość zamówienia została podzielona na 5 zadań. Zadanie nr 1: Dostawa łączników profili
Zadanie nr 2: Dostawa półfabrykatu elementów konstrukcyjnych ; Zadanie nr 3: Dostawa systemu liniowego napędu indukcyjnego; Zadanie nr 4: Dostawa szynoprzewodów; Zadanie nr 5: Dostawa toru jezdnego Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem i ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Sprzętu na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Miejsce dostawy: Zadania 1 – 5, siedziba konsorcjanta projektu: REGALUX Krzysztof Sutowski, Topole 40, 89-600 Chojnice. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 i 3a (zadanie nr 5) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6fe24d8a-176f-452c-aa22-c861e0d3e363
Biuletyn 543040-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 00000168900000
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową” o nr POIR.04.01.04-00-0006/19-00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-796 Bydgoszcz, Al. prof. S. Kaliskiego 7 Kancelaria Główna bud. A (2.1), pokój 001 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części do budowy prototypu sortera w ramach projektu "System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową”
Numer referencyjny AZZP.243.034.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera. Całość zamówienia została podzielona na 5 zadań. Zadanie nr 1: Dostawa łączników profili Zadanie nr 2: Dostawa półfabrykatu elementów konstrukcyjnych ; Zadanie nr 3: Dostawa systemu liniowego napędu indukcyjnego; Zadanie nr 4: Dostawa szynoprzewodów; Zadanie nr 5: Dostawa toru jezdnego Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem i ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Sprzętu na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Miejsce dostawy: Zadania 1 – 5, siedziba konsorcjanta projektu: REGALUX Krzysztof Sutowski, Topole 40, 89-600 Chojnice. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 i 3a (zadanie nr 5) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Informacje na temat katalogow Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: • zadanie nr 1 maksymalnie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, • zadanie nr 2 maksymalnie 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, • zadanie nr 3 maksymalnie 120 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, • zadanie nr 4 maksymalnie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, • zadanie nr 5 maksymalnie 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego. O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis techniczny w języku polskim lub angielskim wraz z nazwą producenta i typem modelu zaoferowanego Sprzętu dla zadania nr 3 i 4, w celu potwierdzenia, że oferowany Sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego;
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4. WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 niniejszego ogłoszenia, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. oświadczenie wskazujące zakres zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału XXI SIWZ; b. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 rozdziału XXI SIWZ; c. zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe dostarczenie Sprzętu; d. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; e. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4 i 6; Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa łączników profili
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego. O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - dostawa łączników profili. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa półfabrykatu elementów konstrukcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego. O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - półfabrykatu elementów konstrukcyjnych. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa systemu liniowego napędu indukcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego. O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - systemu liniowego napędu indukcyjnego. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa szynoprzewodów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego. O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - szynoprzewodów. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa toru jezdnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona odbioru Sprzętu i sprawdzi poprawność jego działania w terminie maksymalnie 5 dni od daty dostawy Sprzętu. Odbiór Sprzętu zostanie zakończony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru. Po podpisaniu protokołu odbioru Wykonawca wystawi fakturę VAT/rachunek. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu odbioru w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, w szczególności w sytuacjach wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego. O przesunięciu terminu odbioru Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera - toru jezdnego. Szczegółowe parametry i warunki wykonania zamówienia opisano w załącznikach nr 3a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)