Dostawa artykułów biurowych

Publication date 2020-05-22
End date 2020-06-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543037-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301976301, 301970006, 228160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Uczestników Grupy Zakupowej o asortymencie i w ilościach określonych w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ z podziałem na 3 pakiety asortymentowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d2db11e-1d91-45a6-8e14-a1460f7089fb
Biuletyn 543037-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Regon 47121973600000
Zamawiajacy adres ulica Kniaziewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48422516166
Zamawiajacy fax +48422516166
Zamawiajacy email zampubliczne@bieganski.com.pl
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia Postępowanie przeprowadza: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi z siedzibą przy ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź. Każdy z uczestników udziela zamówienia indywidualnie.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi, Sekcja Zamówień Publicznych: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, budynek administracji, III piętro, pokój 31
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych
Numer referencyjny ZP 2/ZG/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Uczestników Grupy Zakupowej o asortymencie i w ilościach określonych w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ z podziałem na 3 pakiety asortymentowe.
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Dla Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim przewidywany okres realizacji zamówienia - od 31.07.2020 r. do 30.06.2021 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Informacja producenta (np. wydruk ze strony internetowej , karta produktu) potwierdzająca parametry dotyczące gramatury oraz białości (CIE) papieru oferowanego w poz. w pakiecie nr 2
Inne dokumenty niewymienione a. Formularz Oferta, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ;b. Formularz Cenowy, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ (również w wersji elektronicznej na płycie CD); c. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) obniżeniu cen jednostkowych netto towaru, b) zmianie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty, o której mowa w § 2ust.1 . c) przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, w okresie na jaki została zawarta. d) zmianie nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego, albo gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) zmiana stawki podatku VAT
IV 4 4 data 2020-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Narzędzia i artykuły piśmienne - 196 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Papier biurowy - 39 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22816000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Papier użytkowy, koperty, płyty CD, DVD - 66 pozycji asortymentowych
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)