Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych

Publication date 2020-05-22
End date 2020-06-01 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543082-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 301251002, 301911407
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych, ZOZ/DZP/PN/9/20
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 2 zadania.
L.p. Przedmiot zamówienia
1 Zadanie nr: 1 Tusze, tonery, bębny
2 Zadanie nr: 3 Opaski identyfikacyjne

3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących Załącznik nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
4. Ilości sprzętu zawarte w Załączniku nr 9 do umowy, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu.
5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych drogą pisemną, faksem, e-mail zamówień, w asortymentach i ilościach zabezpieczających bieżące rzeczywiste potrzeby Zamawiającego.
7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji o spełnieniu cech wskazanych przez Zamawiającego jako równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa2a24ec-2541-4d85-a544-07af17c7470a
Biuletyn 543082-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Regon 00030681600000
Zamawiajacy adres ulica K. K. Baczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713011300
Zamawiajacy fax 713011312
Zamawiajacy email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url https://zozolawa.wroc.pl/
Adres strony internetowej https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne miniPortal i ePUAP /ZOZOlawa/SkrytkaESP
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/9/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych, ZOZ/DZP/PN/9/20 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 2 zadania. L.p. Przedmiot zamówienia 1 Zadanie nr: 1 Tusze, tonery, bębny 2 Zadanie nr: 3 Opaski identyfikacyjne 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących Załącznik nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości sprzętu zawarte w Załączniku nr 9 do umowy, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu. 5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych drogą pisemną, faksem, e-mail zamówień, w asortymentach i ilościach zabezpieczających bieżące rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. 7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji o spełnieniu cech wskazanych przez Zamawiającego jako równoważne.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow NIe dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow NIe dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający wymaga złożenia tego dokumentu na wezwanie. Uwaga: W przypadku podmiotów zarejestrowanych w Polsce – Zamawiający informuje, że w związku z faktem, iż ma możliwość samodzielnego pozyskania ww. dokumentów obowiązujących w polskim porządku prawnym w postaci elektronicznej, tj. informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r., poz. 584 ze zm.) – nie będzie wzywał Wykonawców do ich złożenia. W przypadku podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski – zgodnie z §10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U z 2016 r., poz. 1126) Wykonawca winien złożyć dokument bądź wskazać Zamawiającemu na ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których bezpłatnie będzie można pozyskać dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy ww. zakresie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym – Wykonawca zobowiązany jest do ich tłumaczenia na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa na terenie RP - Załącznik Nr 8; Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnego z treścią Załącznika nr 8 na wezwanie. 3) Foldery/ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów, potwierdzające parametry, właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ - wraz z umieszczoną na tych dokumentach przez wykonawcę adnotacją określającą pozycję w zadaniu, której dotyczy przedstawiony dokument: • w zakresie Zadania nr 3 • w zakresie Zadania nr 1 dla wszystkich materiałów eksploatacyjnych zamiennych foldery /ulotki informacyjne potwierdzające wydajność przy 5% zaczernieniu strony A4. Zamawiający wymaga złożenia tych dokumentów na wezwanie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr: 1 Tusze, tonery, bębny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr: 1 Tusze, tonery, bębny - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr: 3 Opaski identyfikacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191140-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr: 3 Opaski identyfikacyjne - Zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)