GuidZP400 |
df86fff4-12d3-462d-8494-2eaa43eae1b8
|
Biuletyn |
542999-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
|
Regon |
000288490
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Płocka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-138
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
43 12 312,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
m.jaroszewska@igichp.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.igichp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 24.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
|
Numer referencyjny |
AP.26.28.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach:
-Pakiet nr 1: Igły do biopsji;
-Pakiet nr 2: Materiały zużywalne do pomp Medima;
-Pakiet nr 3: Zestawy do kaniulacji, cewniki, igły do znieczulenia, przyrządy do endoskopii;
-Pakiet nr 4: Talk sterylny.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstawy , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony oprócz zmian wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczają zmiany w umowie również w zakresie:
1) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony;
2) tymczasowego dostarczania towaru w jednostkowych opakowaniach o innej ilości sztuk w opakowaniu niż określona w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku towaru w zaoferowanej wielkości opakowania;
3) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do Umowy;
4) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania.
5) cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, od daty wejścia w życie stosownych aktów prawnych. Zmiana ceny w takim przypadku wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian rodzajowo-ilościowych towaru nie więcej niż 30% w ramach asortymentu i cen jednostkowych towaru stanowiącego przedmiot umowy i w granicach łącznej wartości umowy określonej w § 2 ust. 1, z uwagi na brak możliwości dokładnego ustalenia ilości zamówionego towaru, których powodem są dokonywane zmiany procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie zgłaszał z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń.
3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 4 wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Wykonawca oświadcza, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływ na cenę towaru, a tym samym skutki wynikające z takich zmian Wykonawca poniesie we własnym zakresie. (Pakiet 4) *
|
IV 4 4 data |
2020-06-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
-Pakiet nr 1: Igły do biopsji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igły do biopsji. szt. 240;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
-Pakiet nr 2: Materiały zużywalne do pomp Medima.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
/1. Standardowy zestaw do przetoczeń do pompy Medima Line S będących na wyposażeniu IGiChP. kpl 400
/2. Zestaw do przetoczeń dla krwi i płynów krwiopochodnych do pomp Medima Line B będących na wyposażeniu IGiChP. kpl. 1 000
/3. Zestaw do przetoczeń leków swiatłoczułych do pomp Medima Line L będących na wyposażeniu IGiChP. kpl 4 000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
-Pakiet nr 3: Zestawy do kaniulacji, cewniki, igły do znieczulenia, przyrządy do endoskopii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
/1. Zestaw do kaniulacji żył centralnych metodą Seldingera, jednoświatłowy. szt 50
/2. Zestaw do kaniulacji żył centralnych metodą Seldingera, dwuświatłowy 5F. szt 250
/3. Zestaw do kaniulacji żył centralnych metodą Seldingera, dwuświatłowy 7F. szt 50
/4. Zestaw do kaniulacji żył centralnych metodą Seldingera, trzyświatłowy 7F. szt 250
/5. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem Quinckie. szt 200
/6. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych ze szlifem Quinckie. szt 100
/7. Igła do portów naczyniowych zagięta, ostrze ze specjalnym szlifem łyżeczkowym. szt 100
/8. PEG- zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii zakładany techniką 'pull". szt 100
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
-Pakiet nr 4: Talk sterylny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
/1. Talk sterylny: fiolka a 3 g w komplecie z aplikatorem jednorazowym. szt. 300
/2. Talk sterylny: fiolka 4 g. Sterylizowany. szt. 150
|
| |