GuidZP400 |
f8346920-a80b-4719-955c-102c763b122e
|
Biuletyn |
542943-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
31661900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościelna 10-12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ziębice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 191 393
|
Zamawiajacy fax |
748 190 984
|
Zamawiajacy email |
dompomsp@poczta.onet.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych -ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10 -12
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
4
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych -ogólnospożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ziębicach ul. Kościelna 10 -12 z podziałem na części :
Część 2 - Dostawa pieczywa
Część 3 - Dostawa warzyw i owoców
Część 4 - Dostawa ryb mrożonych, wędzonych oraz konserw
Część 5 - Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie.
1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Wykonawca oświadcza , że:
2.1. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych,
2.2. brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2.3. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
2.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych
oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany jest dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 2 i 6 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
5. Dokumenty o których mowa w pkt 4 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 2, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie art. 24 ust.1 pkt 13-22, 24 ust.5
7. Opis przedmiotu zamówienia - załączniki 4.2 i /lub 4.3 i/lub 4.4 i/lub 4.5 do SIWZ.
8. Formularze cenowe – załączniki nr 5.2 i/lub 5.3 i/lub 5.4 i/lub 5.5 do SIWZ.
9. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
10. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów:
10.1. dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający;
12. formularz oferty oraz załączniki, powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę.
13. projekt umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ - powinien zostać zaakceptowany na ostatniej stronie bez dokonywania jakichkolwiek zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30 DNI
|
IV 6 6 |
W ZWIĄZKU Z WEWNĘTRZNYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZIĘBICACH Z DNIA 10.03.2020 ROKU DOTYCZĄCYM CAŁKOWITEGO ZAKAZU ODWIEDZIN I OGRANICZENIA WCHODZENIA I WYCHODZENIA NA TEREN JEDNOSTKI , DYREKCJA DOMU INFORMUJE, ŻE W OGŁOSZONYM NA DZIEŃ 29.05.2020 POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NIE BĘDĄ MOGLI UCZESTNICZYĆ OSOBIŚCIE OFERENCI. DECYZJA TA, UZASADNIONA JEST TROSKA O ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO MIESZAŃCÓW, PRACOWNIKÓW I OSÓB PRZYSTEPUJĄCYCH DO POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO W ZWIĄZKU Z WYSTĄPIENIEM NA TERENIE POLSKI KORONAWIRUSA SARS-COV-2.
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA PIECZYWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Lp. Nazwa towaru Jednostka
miary Szacowana
ilość
1. Babeczka wielkanocna szt. 130
2. Babka jogurtowa kg. 60
3. Baranek wielkanocny - duży szt. 2
4. Baton wyborowy - pszenny (o wadze 500 g.) szt. 8.390
5. Bułka maślana (o wadze 90 g.) szt. 1.220
6. Bułka słodka (o wadze 50 g.) szt. 600
7. Bułka tarta (o wadze 500 g.) szt. 410
8. Bułka zwykła (o wadze 50 g.) szt. 7800
9. Chałeczka (o wadze 70 g.) szt. 815
10. Chleb wieloziarnisty - razowy (o wadze 500 g.) szt. 3.700
11. Chleb zwykły - krojony (o wadze 1 kg.) szt. 8.800
12. Ciastka kruche z marmoladą kg. 5
13. Ciasto drożdżowe z owocami kg. 36
14. Jabłecznik kg. 100
15. Makowiec drożdżowy - zawijany kg. 30
16. Pączek z nadzieniem szt. 500
17. Sernik szt. 340
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Arbuz kg. 400
2. Banan kg. 870
3. Botwinka pęczek 50
4. Brokuł szt. 390
5. Burak kg. 1.070
6. Cebula kg. 915
7. Chrzan tarty na kwasku cytrynowym (o wadze 280 g.) szt. 300
8. Cukinia kg. 30
9. Cytryna kg. 300
10. Czosnek kg. 36
11. Fasolka szparagowa kg. 66
12. Grejfrut kg. 140
13. Gruszka kg. 260
14. Jabłka kg. 1.100
15. Kabaczek kg. 25
16. Kalafior szt. 190
17. Kapusta biała kg. 320
18. Kapusta biała szt. 120
19. Kapusta czerwona kg. 320
20. Kapusta kwaszona kg. 760
21. Kapusta pekińska kg. 380
22. Kapusta wczesna (młoda) szt. 100
23. Kiwi szt. 250
24. Koper pęczek 3.300
25. Mak kg. 2
26. Mandarynka kg. 70
27. Marchew kg. 1.000
28. Nektaryna szt. 500
29. Ogórek kiszony kg. 190
30. Ogórek szklarniowy kg. 1.160
31. Papryka czerwona kg. 90
32. Papryka zielona kg. 40
33. Pieczarka kg. 200
34. Pietruszka kg. 170
35. Pietruszka nać pęczek 1.800
36. Pomidor kg. 1.020
37. Por szt. 94
38. Por kg. 63
39. Rzodkiew biała kg. 150
40. Rzodkiewka pęczek 600
41. Sałata zielona szt. 510
42. Seler kg. 120
43. Susz owocowy kg. 15
44. Szczaw konserwowy (pojemność nie mniejsza niż 280 g.) szt. 80
45. Szczypior pęczek 650
46. Truskawka kg. 100
47. Ziemniaki kg. 12.000
48. Ziemniaki młode kg. 4.100
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA RYB MROŻONYCH, WĘDZONYCH ORAZ KONSERW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Filet śledziowy typu ,,Lisner’’ - różne smaki lub równoważne
(o wadze 160 g.) szt. 500
2. Gulasz angielski (o wadze 300 g.) szt. 300
3. Karczek małopolski (o wadze 300 g.) szt. 250
4. Karp żywy kg. 12
5. Konserwa filet z makreli w oleju (puszka 170 g. z otwieraczem) szt. 1.200
6. Konserwa filet z makreli w pomidorach
(puszka 170 g. z otwieraczem) szt. 1.300
7. Konserwa mięsna wieprzowa w sosie własnym (o wadze 300 g.) szt. 850
8. Paprykarz z łososia (pojemność nie mniejsza niż 150 g.) szt. 1.060
9. Pasta rybna z makreli (pojemność nie mniejsza niż 3 kg.) szt. 36
10. Pasztet z drobiu (o wadze 300 g.) szt. 960
11. Ryba makrela (wędzona) kg. 80
12. Ryba mintaj (filet mrożony SHP bez glazury) kg. 75
13. Ryba miruna (filet mrożony SHP ze skórą) kg. 470
14. Sałatka śledziowa łódka (o wadze 150 g.) szt. 500
15. Sałatka warzywna ,,Kuchnie świata’’ (o wadze 150 g.) szt. 1.510
16. Śledź matjas kg. 80
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Baleron kg. 90
2. Baleron z indyka kg. 190
3. Boczek wędzony (parzony) kg. 130
4. Boczek zwijany kg. 56
5. Filet drobiowy (pierś) kg. 300
6. Flaki wołowe blanszowane kg. 60
7. Golonka królewska kg. 100
8. Kaszanka kg. 134
9. Kiełbasa biała (parzona) kg. 180
10. Kiełbasa krakowska (parzona, wieprzowa) kg. 182
11. Kiełbasa parówkowa - wieprzowa (cienka) kg. 410
12. Kiełbasa parówkowa - wieprzowa (gruba) kg. 300
13. Kiełbasa szynkowa - wieprzowa kg. 200
14. Kiełbasa śląska (wieprzowa) kg. 387
15. Kiełbasa zwyczajna kg. 135
16. Kurczak świeży kg. 950
17. Mięso - szynka wieprzowa (surowa bez kości) kg. 180
18. Mięso - karczek wieprzowy bez kości kg. 396
19. Mięso - łopatka wieprzowa bez kości kg. 1.515
20. Mortadela extra (wieprzowa) kg. 192
21. Nogi wieprzowe kg. 63
22. Ogonówka wieprzowa - wędzona kg. 144
23. Pasztet wieprzowy (pieczony) kg. 264
24. Pasztetowa wieprzowa kg. 190
25. Podgardle wieprzowe (wędzone) kg. 75
26. Polędwica sopocka (parzona, wędzona, wieprzowa) kg. 118
27. Polędwica z indyka kg. 136
28. Porcje rosołowe kg. 1.586
29. Salceson drobiowy kg. 144
30. Schab bez kości kg. 336
31. Schab borowy typu ,,Sława’’ lub równoważny kg. 84
32. Schab ze śliwką
kg. 40
Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Szacowana
ilość
33. Słonina kg. 79
34. Szynka Gerwazego z indyka typu ,,Sława’’ lub równoważna kg. 71
35. Szynka konserwowa typu „Madej” lub równoważna kg. 96
36. Szynka okopcona typu ,,Sława’’ lub równoważna kg. 122
37. Szynka wieprzowa (gotowana z listkiem) kg. 148
38. Udo (noga) z kurczaka kg. 923
39. Wątroba drobiowa kg. 167
40. Wędzonka delikatesowa (wieprzowa) kg. 56
41. Żeberka wieprzowe kg. 134
42. Żołądki drobiowe kg. 40
|
| |