Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „STUK PUK - OTWÓRZ DRZWI- rozwój usług społecznych na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Seniora”

Publication date 2020-05-22
End date 2020-06-01 00:00:00
Instytucja Gmina Adamów
Miejscowość Adamów
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542828-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa mebli w ramach Klubu Seniora w Adamowie” której zakres rzeczowy obejmuje:
a)zakup i dostawę podłogi taneczno-scenicznej(rozwijanej i zwijanej według potrzeb) oraz składanych krzesełek, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b)posprzątanie sal, pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli,
c)dostarczenie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkowania oraz dokumentów gwarancyjnych dla oferowanych produktów
część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie” której zakres rzeczowy obejmuje:
a)dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych:
- rzutnika – 1szt.,
- tabletów – 10 szt.,
- zestawu nagłośnieniowego – 1 kpl.,
- zestawu oświetleniowego – 1 kpl.,
- aparatów fotograficznych – 2 szt.;
wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
c)dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i pozostałe oprogramowanie (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność)
d)szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, sprzętu i oprogramowania,
e)dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc88ae8b-44fa-4d8e-9a00-e438b3e0cf2c
Biuletyn 542828-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Adamów
Regon 71158240500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kleeberga
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Adamów
Zamawiajacy kod pocztowy 21-412
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 25 755 31 67
Zamawiajacy fax 25 755 31 67
Zamawiajacy email adamow@adamow.eu
Adres strony url https://adamow.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny w ramach Osi priorytetowej 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://adamow.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://adamow.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Adamowie, ul. Klebeerga 5, 21-412 Adamów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „STUK PUK - OTWÓRZ DRZWI- rozwój usług społecznych na terenie Gminy Adamów poprzez utworzenie Klubu Seniora”
Numer referencyjny GRL.271.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa mebli w ramach Klubu Seniora w Adamowie” której zakres rzeczowy obejmuje: a)zakup i dostawę podłogi taneczno-scenicznej(rozwijanej i zwijanej według potrzeb) oraz składanych krzesełek, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b)posprzątanie sal, pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli, c)dostarczenie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkowania oraz dokumentów gwarancyjnych dla oferowanych produktów część 2 zamówienia – „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie” której zakres rzeczowy obejmuje: a)dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych: - rzutnika – 1szt., - tabletów – 10 szt., - zestawu nagłośnieniowego – 1 kpl., - zestawu oświetleniowego – 1 kpl., - aparatów fotograficznych – 2 szt.; wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, b)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c)dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i pozostałe oprogramowanie (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność) d)szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, sprzętu i oprogramowania, e)dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa mebli w ramach Klubu Seniora w Adamowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis a) zakup i dostawę podłogi taneczno-scenicznej(rozwijanej i zwijanej według potrzeb) oraz składanych krzesełek, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) posprzątanie sal, pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, instrukcji użytkowania oraz dokumentów gwarancyjnych dla oferowanych produktów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach Klubu Seniora w Adamowie której zakres rzeczowy obejmuje: a) dostawę fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych: • rzutnika – 1szt., • tabletów – 10 szt., • zestawu nagłośnieniowego – 1 kpl., • zestawu oświetleniowego – 1 kpl., • aparatów fotograficznych – 2 szt.; wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, złożeniem, skręceniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i pozostałe oprogramowanie (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność) d) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego wyposażenia, sprzętu i oprogramowania, e) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)