„Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii – wyposażenie Nowego Teatru” w zakresie sprzętu komputerowego w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska”

Publication date 2020-05-25
End date 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543583-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest: „Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii – wyposażenie Nowego Teatru” w zakresie sprzętu komputerowego w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a519b2b9-07ba-4f22-9ab8-e30c5b06dc20
Biuletyn 543583-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Słupsk
Regon 59064500000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 84 88 415,
Zamawiajacy fax 59 84 23 583
Zamawiajacy email urzad@um.slupsk.pl,
Adres strony url BIP.UM.SLUPSK.PL
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia BIP.UM.SLUPSK.PL
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja BIP.UM.SLUPSK.PL
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. nr 6
Nazwa nadana zamowieniu „Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii – wyposażenie Nowego Teatru” w zakresie sprzętu komputerowego w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska”
Numer referencyjny SRZP.271.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem zamówienia jest: „Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii – wyposażenie Nowego Teatru” w zakresie sprzętu komputerowego w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda – Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości, i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2) lit. c - Załącznik Nr 5 do SIWZ; b) dowody określające czy dostawy (wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2) lit. c SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty charakterystyki, karty katalogowe, specyfikacje techniczne itp. zaoferowanych dostaw ze wskazaniem wszystkich parametrów, które umożliwią zweryfikowanie tożsamości oferty z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) – dotyczy asortymentu wskazanego w punkcie 13; 14; 16; 17 i 18 Opisu przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie: 1) wprowadzenie harmonogramu wykonania dostaw w miarę potrzeb – z zastrzeżeniem terminu końcowego; 2) zmiana terminu końcowego w przypadku: a) decyzji inwestora zmieniającej termin zakończenia dostawy w związku z okolicznościami wynikającymi z prowadzonej przez inwestora działalności, b) wydłużenia czasu udostępnienia miejsca montażu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, np. brak możliwości wykonania montażu z powodu niezakończonych robót budowlanych itp., c) przedłużenia przez Zamawiającego terminów umownych wykonania robót budowlanych lub wystąpienia kolizji z robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn. „Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii”, d) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego np. poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, przed zawarciem umowy, a termin zakończenia dostawy określony został datą, e) zmian zakresu dostawy wprowadzonych decyzjami wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych robót budowlanych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy, f) konieczność wykonania innych dostaw dodatkowych lub uzupełniających może spowodować przesunięcie terminu zakończenia umowy, g) niezapewnienia przez generalnego wykonawcę frontu prac do montażu urządzeń, h) gdy wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 3) zmiana umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian w umowie; 4) wartość umowy może ulec obniżeniu w przypadku rezygnacji Zamawiającego z części dostawy o wartość tej niewykonanej części; 5) zmiana umowy zgodnie z zapisami Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144; 6) zmiana postanowień umowy będzie możliwa także w przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany element wyposażenia nie będzie już dostępny na rynku. Warunkiem takiej zmiany będzie wniosek Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony i wyjaśniony ten fakt oraz będzie zawarta propozycja nowego elementu wyposażenia o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i pod warunkiem zaakceptowania tej zmiany przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)