Zarzadzanie projektem pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii”, realizowanym w partnerstwie.

Publication date 2020-05-25
End date 2020-06-02 00:00:00
Instytucja Gmina Bolków
Miejscowość Bolków
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543316-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Nazwa zadania: Zarzadzanie projektem pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii”, realizowanym w partnerstwie.

2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – NABÓR NA OSI, NR PROJEKTU RPDS. 03.03.01-02-0017/19

3. Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza świadczona od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. w ramach projektu grantowego pn.: „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii” nr RPDS.03.03.01-02-0017/19, realizowanym w partnerstwie, obejmująca w szczególności:

wsparcie merytoryczne dla Beneficjenta,
analizą zmian w projekcie wraz z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do podpisania aneksów do umowy o dofinansowanie,
monitorowanie projektu w okresie realizacji, w tym wskaźników projektowych,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi zaangażowanymi w procesy dotyczące zatwierdzania, rozliczania i kontroli projektów,
sporządzanie raportów, zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu,
uczestnictwo w kontroli na miejscu, oraz pomoc w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji dla kontrolujących, dotyczących projektu,
weryfikacja wniosków o płatność składanych przez Grantobiorców,
rozliczanie wniosków – sporządzanie wniosków o płatność, sprawozdawczych, zaliczkowych.

4. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia

Celem usługi będącej przedmiotem zamówienia jest wsparcie procesów zarządzania projektem zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie realizacji projektu. Celem świadczonych usług będzie zapewnienie właściwej realizacji projektu partnerskiego, w tym m.in. zapewnienie terminowej realizacji zadań i produktów oraz prawidłowego raportowania i rozliczenia projektu, a w szczególności:
• przeprowadzenia szkoleń dla Grantobiorców na terenie działalności poszczególnych Partnerów (Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niewyczerpania puli środków przeznaczonych na realizację projektu, przeprowadzone zostaną nabory dodatkowe, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do kontynuacji szkoleń),
• opracowania programu szkoleń dla Grantobiorców wraz z materiałami szkoleniowymi,
• prowadzenie i obsługa techniczna bloku szkoleniowego,
• strony każdorazowo przed przystąpieniem do wykonania czynności w ramach doradztwa ustalą termin ich wykonania, uwzględniając ich pracochłonność i złożoność, przy czym zakłada się że średnio:
a) zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności udziału w spotkaniu, poza siedzibą Wykonawcy z co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem,
b) wydanie opinii przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od chwili złożenia zapytania przez Zamawiającego,
c) opracowanie dokumentów nastąpi niezwłocznie od chwili dostarczenia Wykonawcy materiałów niezbędnych do ich wykonania przez Zamawiającego,
• identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych projektu oraz proponowania środków zaradczych, wskazywania kierunków i rozwiązań dotyczących modyfikacji projektu,
• terminowego sporządzania wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na aktualnych wzorach, przestrzegania obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów,
• monitorowania realizacji projektu w celu osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, w tym w szczególności: monitorowania i raportowania postępów realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie,
• czuwania nad jakością, prawidłową i terminową realizacją projektu, w tym zgodnością realizacji zadań z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu, jego harmonogramem, budżetem oraz umową o dofinansowanie,
• niezwłocznego informowania Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach opóźnienia realizacji projektu w porównaniu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie lub niezrealizowaniu projektu oraz zaproponowania działań zaradczych,
• uczestnictwa w naradach oraz spotkaniach w siedzibie Zamawiającego lub poprzez telekonferencje za pośrednictwem systemów teleinformatycznych według potrzeb,
• wsparcia merytorycznego dla potencjalnych Grantobiorców w zakresie wskazanym przez Instytucję Pośredniczącą (np. doradztwa w zakresie wyboru źródeł ciepła),
• wsparcia obsługi KOPów,
• analizy zmian w projekcie wraz z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie,
• wsparcia zespołu pracowników Zamawiającego odpowiedzialnego za wdrożenie i realizację projektu w aspekcie przestrzegania wytycznych (w szczególności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020) oraz umowy o dofinansowanie,
• bieżącego konsultowania i opiniowania na wniosek Zamawiającego wszelkich zagadnień dotyczących projektu, w tym zagadnień związanych z procedurą realizacji projektu,
• sprawdzania postępów realizacji merytorycznej, zaproponowanie działań naprawczych,
• aktualizacji wg potrzeb i wytycznych Instytucji Pośredniczącej dokumentów związanych z procedurą przyznawania grantów,
• zbierania danych ilościowych i jakościowych: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania danych ilościowych i jakościowych niezbędnych do przygotowania opisu postępu rzeczowego oraz szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia na potrzeby przygotowania wniosku o płatność, w terminach składania wniosków o płatność,
• rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność, w tym w ramach zakresu m.in. przygotowywanie wyjaśnień, oświadczeń, korekt obejmujących ich poprawę lub/i uzupełnienie zgodnie ze wskazaniami Instytucji Pośredniczącej,
• przygotowanie wymaganych załączników do wniosków o płatność wraz z ich aktualizacją/weryfikacją w ramach postępu prac, m.in. w zakresie zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego, harmonogramu płatności, planu finansowania projektu,
• ustalanie wysokości kosztów kwalifikowanych, wysokości dofinansowania, kolejnych transz zaliczek i kwot,
• opracowywanie planów przepływów pieniężnych dla projektu i monitorowanie rozliczeń prowadzonego projektu realizowanego w partnerstwie,
• weryfikacja merytoryczna dowodów księgowych, potwierdzenie zgodności ponoszonych wydatków z dokumentacją projektu, w tym z zawartymi umowami i protokołami potwierdzającymi odbiór prac/zamówienia, w szczególności weryfikacja kwalifikowalności poniesionych wydatków, zgodnie z wnioskiem i umową o dofinansowanie,
• nadzór nad przygotowywaniem prawidłowego opisu dokumentów finansowo-księgowych niezbędnych do rozliczenia projektu,
• aktualizacja planu finansowego (budżetu i harmonogramu finansowego), analiza wykonania, odchyleń w czasie i między kategoriami,
• utrzymywanie bieżących kontaktów operacyjnych z Instytucją Pośredniczącą,
• przygotowanie i dostarczanie dokumentacji w wersji papierowej na potrzeby m.in. działań sprawozdawczych czy kontrolnych oraz zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego,
• przechowywanie wersji elektronicznych wszelkich otrzymanych i wytworzonych przez siebie dokumentów w sposób uniemożliwiający nieautoryzowany dostęp do nich osób trzecich oraz ich przekazywanie Zamawiającemu,
• prowadzenie obsługi projektu w centralnym systemie teleinformatycznym (dedykowanym zgodnie z umową o dofinansowanie do obsługi i prowadzenia projektu), w ramach procesu rozliczania w tym w zakresie funkcjonalności podstawowych (zakładki) typu: wnioski o płatność, korespondencja, harmonogram płatności,
• wnioskowanie do Instytucji Pośredniczącej o ewentualne zmiany m.in. w harmonogramie rzeczowo-finansowym wraz z ich uzasadnieniem oraz wprowadzanie koniecznych zmian,
• terminowe przygotowywanie wszelkich wyjaśnień i dodatkowej dokumentacji na potrzeby projektu w zakresie ustalonym i wskazanym przez Zamawiającego,
• utrzymywanie stałego kontaktu z osobami wskazanymi przez Zamawiającego do współpracy, w tym bieżące informowanie o finansowym postępie projektu i finansowym przebiegu jego realizacji w szczególności w odniesieniu do zadań rozliczeniowych,
• udział przynajmniej raz w miesiącu w roboczym spotkaniu projektowym m.in. w przedmiocie postępu finansowego realizowanego projektu w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
• pomocy w przygotowaniu i prowadzeniu promocji projektu zgodnie z wytycznymi oraz zapisami umowy o dofinansowanie,
• aktualizacja, przygotowywanie i opracowywanie potrzebnych formularzy dotyczących działań organizacyjnych, związanych z przyznawaniem grantów dla Grandobiorców,
• realizacji obowiązków administracyjno-rozliczeniowych związanych z projektem w tym: przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami RPO WD 2014-2020, udziału w spotkaniach z instytucjami zewnętrznymi w sprawie realizacji projektu, wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego,
• przygotowanie wniosków o zaliczkę/refundację oraz w rozliczaniu zaliczek/refundacji (zgodne z zasadami rozliczania projektu, Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków, umową o dofinansowanie oraz prawodawstwem krajowym i unijnym),
• opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku wystąpienia zmian w projekcie oraz doradztwo w zakresie określenia sposobu wprowadzenia zmian w taki sposób, by możliwie uniknąć niekwalifikowalności wydatków,
• wsparcie przy rozliczaniu końcowym projektu,
• wsparcie w prowadzeniu sprawozdawczości projektu.

3.4.1. Wszystkie dokumenty opracowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji usługi muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją aplikacyjną Zamawiającego (m. in. wniosek o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 wraz z załącznikami), umową o dofinansowanie oraz procedurą realizacji projektu, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie realizacji projektu.
3.4.2. Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca udzielał Zamawiającemu konsultacji wg zgłaszanych potrzeb, przy czym będą to konsultacje przeprowadzane zarówno w siedzibie Zamawiającego, jak i konsultacje prowadzone w formie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający zastrzega, że w ramach doradztwa poza siedzibą Wykonawcy nie wlicza się czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego lub siedziby instytucji zewnętrznych oraz powrotu do siedziby Wykonawcy.
3.4.3. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację oraz korespondencję dotyczącą wykonywanych czynności w ramach niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu zarówno wersji papierowej jak również wersji elektronicznej wszelkich otrzymanych i wytworzonych przez siebie dokumentów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 16e270d3-998c-4a22-bf8a-ebc5f2de2805
Biuletyn 543316-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Bolków
Regon 39076788300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bolków
Zamawiajacy kod pocztowy 59-420
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 0-75 7413213, 7413215 w. 15
Zamawiajacy fax 0-75 7413394
Zamawiajacy email um@bolkow.pl
Adres strony url www.bolkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – NABÓR NA OSI, NR PROJEKTU RPDS. 03.03.01-02-0017/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Informacje dodatkowe zamawiajacy Kontakt w kwestiach merytorycznych – Mariola Kochowska – Kierownik Referatu pozyskiwania funduszy i gospodarki wodno-ściekowej - - tel. 75 74 13 213, wew. 36, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 00 do 15 00 , W zakresie procedury: - Radosław Łukasiński – Kierownik Referatu Rozwoju Gminy i Inwestycji - tel. 75 74 13 213, wew. 31, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach: 7 00 do 15 00 , e-mail: um@bolkow.pl https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej - osobiście, pocztą lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Bolkowie, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków, pokój nr 9 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zarzadzanie projektem pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii”, realizowanym w partnerstwie.
Numer referencyjny 5/PW.271.6.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Nazwa zadania: Zarzadzanie projektem pn. „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii”, realizowanym w partnerstwie. 2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – NABÓR NA OSI, NR PROJEKTU RPDS. 03.03.01-02-0017/19 3. Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza świadczona od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. w ramach projektu grantowego pn.: „Zwalczanie emisji kominowej poprzez modernizację systemów grzewczych i odnawialne źródła energii” nr RPDS.03.03.01-02-0017/19, realizowanym w partnerstwie, obejmująca w szczególności: wsparcie merytoryczne dla Beneficjenta, analizą zmian w projekcie wraz z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do podpisania aneksów do umowy o dofinansowanie, monitorowanie projektu w okresie realizacji, w tym wskaźników projektowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi zaangażowanymi w procesy dotyczące zatwierdzania, rozliczania i kontroli projektów, sporządzanie raportów, zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu, uczestnictwo w kontroli na miejscu, oraz pomoc w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji dla kontrolujących, dotyczących projektu, weryfikacja wniosków o płatność składanych przez Grantobiorców, rozliczanie wniosków – sporządzanie wniosków o płatność, sprawozdawczych, zaliczkowych. 4. Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem zamówienia Celem usługi będącej przedmiotem zamówienia jest wsparcie procesów zarządzania projektem zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie realizacji projektu. Celem świadczonych usług będzie zapewnienie właściwej realizacji projektu partnerskiego, w tym m.in. zapewnienie terminowej realizacji zadań i produktów oraz prawidłowego raportowania i rozliczenia projektu, a w szczególności: • przeprowadzenia szkoleń dla Grantobiorców na terenie działalności poszczególnych Partnerów (Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niewyczerpania puli środków przeznaczonych na realizację projektu, przeprowadzone zostaną nabory dodatkowe, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do kontynuacji szkoleń), • opracowania programu szkoleń dla Grantobiorców wraz z materiałami szkoleniowymi, • prowadzenie i obsługa techniczna bloku szkoleniowego, • strony każdorazowo przed przystąpieniem do wykonania czynności w ramach doradztwa ustalą termin ich wykonania, uwzględniając ich pracochłonność i złożoność, przy czym zakłada się że średnio: a) zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności udziału w spotkaniu, poza siedzibą Wykonawcy z co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem, b) wydanie opinii przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od chwili złożenia zapytania przez Zamawiającego, c) opracowanie dokumentów nastąpi niezwłocznie od chwili dostarczenia Wykonawcy materiałów niezbędnych do ich wykonania przez Zamawiającego, • identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych projektu oraz proponowania środków zaradczych, wskazywania kierunków i rozwiązań dotyczących modyfikacji projektu, • terminowego sporządzania wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na aktualnych wzorach, przestrzegania obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów, • monitorowania realizacji projektu w celu osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, w tym w szczególności: monitorowania i raportowania postępów realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, • czuwania nad jakością, prawidłową i terminową realizacją projektu, w tym zgodnością realizacji zadań z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu, jego harmonogramem, budżetem oraz umową o dofinansowanie, • niezwłocznego informowania Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach opóźnienia realizacji projektu w porównaniu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie lub niezrealizowaniu projektu oraz zaproponowania działań zaradczych, • uczestnictwa w naradach oraz spotkaniach w siedzibie Zamawiającego lub poprzez telekonferencje za pośrednictwem systemów teleinformatycznych według potrzeb, • wsparcia merytorycznego dla potencjalnych Grantobiorców w zakresie wskazanym przez Instytucję Pośredniczącą (np. doradztwa w zakresie wyboru źródeł ciepła), • wsparcia obsługi KOPów, • analizy zmian w projekcie wraz z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie, • wsparcia zespołu pracowników Zamawiającego odpowiedzialnego za wdrożenie i realizację projektu w aspekcie przestrzegania wytycznych (w szczególności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020) oraz umowy o dofinansowanie, • bieżącego konsultowania i opiniowania na wniosek Zamawiającego wszelkich zagadnień dotyczących projektu, w tym zagadnień związanych z procedurą realizacji projektu, • sprawdzania postępów realizacji merytorycznej, zaproponowanie działań naprawczych, • aktualizacji wg potrzeb i wytycznych Instytucji Pośredniczącej dokumentów związanych z procedurą przyznawania grantów, • zbierania danych ilościowych i jakościowych: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania danych ilościowych i jakościowych niezbędnych do przygotowania opisu postępu rzeczowego oraz szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia na potrzeby przygotowania wniosku o płatność, w terminach składania wniosków o płatność, • rzetelne i terminowe sporządzanie wniosków o płatność, w tym w ramach zakresu m.in. przygotowywanie wyjaśnień, oświadczeń, korekt obejmujących ich poprawę lub/i uzupełnienie zgodnie ze wskazaniami Instytucji Pośredniczącej, • przygotowanie wymaganych załączników do wniosków o płatność wraz z ich aktualizacją/weryfikacją w ramach postępu prac, m.in. w zakresie zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego, harmonogramu płatności, planu finansowania projektu, • ustalanie wysokości kosztów kwalifikowanych, wysokości dofinansowania, kolejnych transz zaliczek i kwot, • opracowywanie planów przepływów pieniężnych dla projektu i monitorowanie rozliczeń prowadzonego projektu realizowanego w partnerstwie, • weryfikacja merytoryczna dowodów księgowych, potwierdzenie zgodności ponoszonych wydatków z dokumentacją projektu, w tym z zawartymi umowami i protokołami potwierdzającymi odbiór prac/zamówienia, w szczególności weryfikacja kwalifikowalności poniesionych wydatków, zgodnie z wnioskiem i umową o dofinansowanie, • nadzór nad przygotowywaniem prawidłowego opisu dokumentów finansowo-księgowych niezbędnych do rozliczenia projektu, • aktualizacja planu finansowego (budżetu i harmonogramu finansowego), analiza wykonania, odchyleń w czasie i między kategoriami, • utrzymywanie bieżących kontaktów operacyjnych z Instytucją Pośredniczącą, • przygotowanie i dostarczanie dokumentacji w wersji papierowej na potrzeby m.in. działań sprawozdawczych czy kontrolnych oraz zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, • przechowywanie wersji elektronicznych wszelkich otrzymanych i wytworzonych przez siebie dokumentów w sposób uniemożliwiający nieautoryzowany dostęp do nich osób trzecich oraz ich przekazywanie Zamawiającemu, • prowadzenie obsługi projektu w centralnym systemie teleinformatycznym (dedykowanym zgodnie z umową o dofinansowanie do obsługi i prowadzenia projektu), w ramach procesu rozliczania w tym w zakresie funkcjonalności podstawowych (zakładki) typu: wnioski o płatność, korespondencja, harmonogram płatności, • wnioskowanie do Instytucji Pośredniczącej o ewentualne zmiany m.in. w harmonogramie rzeczowo-finansowym wraz z ich uzasadnieniem oraz wprowadzanie koniecznych zmian, • terminowe przygotowywanie wszelkich wyjaśnień i dodatkowej dokumentacji na potrzeby projektu w zakresie ustalonym i wskazanym przez Zamawiającego, • utrzymywanie stałego kontaktu z osobami wskazanymi przez Zamawiającego do współpracy, w tym bieżące informowanie o finansowym postępie projektu i finansowym przebiegu jego realizacji w szczególności w odniesieniu do zadań rozliczeniowych, • udział przynajmniej raz w miesiącu w roboczym spotkaniu projektowym m.in. w przedmiocie postępu finansowego realizowanego projektu w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego, • pomocy w przygotowaniu i prowadzeniu promocji projektu zgodnie z wytycznymi oraz zapisami umowy o dofinansowanie, • aktualizacja, przygotowywanie i opracowywanie potrzebnych formularzy dotyczących działań organizacyjnych, związanych z przyznawaniem grantów dla Grandobiorców, • realizacji obowiązków administracyjno-rozliczeniowych związanych z projektem w tym: przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami RPO WD 2014-2020, udziału w spotkaniach z instytucjami zewnętrznymi w sprawie realizacji projektu, wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, • przygotowanie wniosków o zaliczkę/refundację oraz w rozliczaniu zaliczek/refundacji (zgodne z zasadami rozliczania projektu, Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków, umową o dofinansowanie oraz prawodawstwem krajowym i unijnym), • opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku wystąpienia zmian w projekcie oraz doradztwo w zakresie określenia sposobu wprowadzenia zmian w taki sposób, by możliwie uniknąć niekwalifikowalności wydatków, • wsparcie przy rozliczaniu końcowym projektu, • wsparcie w prowadzeniu sprawozdawczości projektu. 3.4.1. Wszystkie dokumenty opracowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji usługi muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją aplikacyjną Zamawiającego (m. in. wniosek o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 wraz z załącznikami), umową o dofinansowanie oraz procedurą realizacji projektu, obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz aktualnymi wytycznymi w zakresie realizacji projektu. 3.4.2. Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca udzielał Zamawiającemu konsultacji wg zgłaszanych potrzeb, przy czym będą to konsultacje przeprowadzane zarówno w siedzibie Zamawiającego, jak i konsultacje prowadzone w formie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający zastrzega, że w ramach doradztwa poza siedzibą Wykonawcy nie wlicza się czasu dojazdu do siedziby Zamawiającego lub siedziby instytucji zewnętrznych oraz powrotu do siedziby Wykonawcy. 3.4.3. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację oraz korespondencję dotyczącą wykonywanych czynności w ramach niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu zarówno wersji papierowej jak również wersji elektronicznej wszelkich otrzymanych i wytworzonych przez siebie dokumentów.
Cpv glowny przedmiot 72220000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1. pkt 1) SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek jeżeli łącznie: a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym minimum: - osobą pełniącą rolę koordynatora w zespole, posiadającą wykształcenie wyższe oraz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów finansowanych lub dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, - osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu finansowym projektów finansowanych lub dofinansowanych ze środków zewnętrznych, b) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jej działalności jest krótszy, w tym okresie: - wykonał co najmniej 2 usługi polegające na zarządzaniu projektem lub świadczeniu doradztwa w obszarze projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków zewnętrznych (np. opracowanie wniosku aplikacyjnego lub opracowanie procedur realizacji projektu lub wsparcie w zarządzaniu projektem lub wsparcie w rozliczeniu projektu, itp.), przy czym budżet każdego z projektów to co najmniej 2.000.000,00 złotych brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie każdy z Wykonawców składa oddzielnie.) Zgodnie z dyspozycją z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten każdy z Wykonawców składa oddzielnie.) - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.)
Zakresie warunkow udzialu 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg Załącznika nr 3 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.) 2.Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. 5.2.3) lit. a) niniejszej SIWZ – wg Załącznika nr 5 do SIWZ. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.) Zgodnie z dyspozycją z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i wykształcenie przez osoby wskazane w Wykazie Osób. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. 5.2.3) lit. b) niniejszej SIWZ oraz dla potrzeb kryterium oceny ofert – wg Załącznika nr 6 do SIWZ; Zgodnie z dyspozycją z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: - dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którymi są poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.) Zgodnie z dyspozycją z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia: - Opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty; 3) pisemne oświadczenia - zobowiązania osób wskazanych do realizacji zamówienia, o podjęciu obowiązków, 4)wypełnione załączniki do oferty wskazane w rozdziale 6 niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji projektu. 2) Zmiany spowodowane w szczególności przez: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne i inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji projektu, a tym samym nadzoru nad nimi. 3) W przypadku zmian osób wskazanych do realizacji umowy oraz uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy, strony dokonają stosownych zmian w umowie. 4) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, gdy termin wykonania umowy ulegnie odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 5) W przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 6) W przypadku, zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku VAT, określonej w treści złożonej oferty oraz w treści Umowy, kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie. Zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części zamówienia. 7) Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu stron. 8) Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV 6 1 srodki ochrony Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 z późn. zm.), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ–TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA.
IV 4 4 data 2020-06-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 UWAGA, w związku z ogłoszonym na terenie kraju stanem epidemii i wprowadzeniem przez Rząd ograniczeniem w przemieszczaniu się, Zamawiający informuje, iż Otwarcie ofert w dniu 02 czerwca 2020 roku o godzinie 10:05 będzie transmitowane na żywo (online). Link zostanie upubliczniony na platformie zakupowej Gminy Bolków.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie koordynatora w zakresie projektów grantowych dofinansowanych ze środków UE
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)