GuidZP400 |
f9349203-9898-4c44-a336-f5c8e1bf3696
|
Biuletyn |
543211-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
|
Regon |
29072786900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Seminaryjska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-372
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3492930
|
Zamawiajacy fax |
041 3492935
|
Zamawiajacy email |
ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Wykonawca składa ofertę do udziału w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej. Adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych, 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich oraz materiałów biurowych dla KMP/KPP/KWP/CBŚP/BSW
|
Numer referencyjny |
51/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich oraz materiałów biurowych dla KMP/KPP/KWP.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ, stanowiących jednocześnie druki ofert cenowych do SIWZ.
3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, polegającej na zwiększeniu zakresu podstawowego przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 - papier do urządzeń kserograficznych i drukarskich.
3.4 Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta z prawa opcji w terminie do 10.12.2020r. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w tym terminie, należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał z prawa opcji. Przedmiot zamówienia w ramach prawa opcji należy dostarczyć do Zamawiającego w terminie do dnia 30.12.2020 r.
3.5 Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
3.6 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
• dla Zadania 1 – dokumenty potwierdzające parametry / specyfikacje techniczne / wartości na papier ksero A-3, A-4 gr. 80, wystawione przez producenta podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dołączone parametry techniczne mają uwzględniać wszystkie wartości określone przy przedmiocie zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca w formularzu ofertowym na Zadanie 1 określa nazwę papieru oraz producenta papieru.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;
a) art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.); – wymagany dokument na potwierdzenie wstępnej kwalifikacji: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
9.2 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie:
9.2.1 spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
9.2.2 braku podstaw wykluczenia
9.2.3 potwierdzeniu spełnienia warunków przedmiotowych
9.3 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.2 należy złożyć na wzorach – załącznikach do SIWZ: załącznik nr 3 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 dotyczący przesłanek wykluczenia z postępowania.
Zamawiający dopuszcza zamiast załączników o których mowa powyżej złożenie oświadczenia w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia – dalej JEDZ, jeżeli będzie zawierało pełne dane informacyjne o wykonawcy (część II określona JEDZ) oraz pełne informacje w zakresie wymaganym niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w JEDZ lub oświadczeniach wykonawcy stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
UWAGA 1 - (DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ W FORMIE PISEMNEJ, KTÓRZY ZAMIAST OŚWIADCZEŃ – ZAŁĄCZNIKÓW NR 3 I 4 DO SIWZ - SKŁADAJĄ OŚWIADCZENIE W FORMIE JEDNOLITEGO EUROPEJSKIEGO DOKUMENTU ZAMÓWIENIA):
1. JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostepniających potencjał składane na formularzu JEDZ muszą mieć formę dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. UWAGA! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, nr 144, poz. 1204 z późn.zm.)
JEDZ należy przesłać na adres email: ewa.miodek@ki.policja.gov.pl
a) Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
b) Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego,
w szczególności w jednym z ww. formatów.
c) Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez wykonawcę dokumentu elektronicznego JEDZ, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie.
d) Podpisany dokument elektroniczny JEDZ powinien zostać zaszyfrowany,
tj. opatrzony hasłem dostępowym, którego podanie będzie wymagane do otwarcia dokumentu. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat).
e) Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku JEDZ w treści swojej oferty składanej w formie pisemnej.
f) Wykonawca przesyła zamawiającemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZ na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W temacie i treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego JEDZ dotyczy oraz nazwę wykonawcy, np. JEDZ_sprawa _nr_....................._nazwa_wykonawcy.
g) Wykonawca, przesyłając JEDZ, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ.
h) Datą przesłania JEDZ będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ z serwera pocztowego zamawiającego.
i) Powyższe wymagania, z wyłączeniem obowiązku zabezpieczenia hasłem dotyczą również JEDZ składanego w postaci elektronicznej w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
UWAGA 2 - (DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCY OFERTĘ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ)
1. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.2 należy złożyć w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (dalej „jednolitym dokumentem lub JEDZ”) lub ZAŁĄCZNIKÓW NR 3 I 4 DO SIWZ.
2. JEDZ ZAŁĄCZNIKI NR 3 I 4 DO SIWZ dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane oddzielnie dla każdego z tych podmiotów.
3. JEDZ lub ZAŁĄCZNIKI NR 3 I 4 DO SIWZ składane są wraz z ofertą w formie elektronicznej opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy.
4. Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego, w szczególności w jednym z formatów wskazanych w SIWZ.
5. Informacje zawarte w „jednolitym dokumencie” stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. W przypadku wypełniania jednolitego dokumentu należy uwzględnić obowiązuje przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843); pomocne będą informacje zamieszczone na stronie Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wypełniania jednolitego dokumentu, z którą Zamawiający zaleca się zapoznać pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/prawo-zamowien-publicznych-regulacje/prawo-krajowe/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
9.3.1 Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, że:
a) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami;
b) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty;
c) w odniesieniu do Wykonawcy który w świetle przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy podlega wykluczeniu, Zamawiający dopuszcza self–cleaning. W sytuacji zaistnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania - istnieje możliwość przedstawienia przez tego Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy; w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy. Powyższego przepisu nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
d) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
9.4 Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia;
9.4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
9.4.2 zdolności technicznej lub zawodowej;
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
9.4.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
27. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce,
Nadzór na prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach sprawuje Inspektor ochrony danych osobowych KWP w Kielcach: Pani Ewa Kopeć, e-mail: iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach pn. „Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich oraz materiałów biurowych dla KMP/KPP/KWP/CBŚP/BSW”, numer postępowania 51/PN/2020.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich dla KMP/KPP/KWP/CBŚP/BSW.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich oraz materiałów biurowych dla KMP/KPP/KWP.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 stanowiącym jednocześnie druk oferty cenowej do SIWZ.
3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, polegającej na zwiększeniu zakresu podstawowego przedmiotu zamówienia - papier do urządzeń kserograficznych i drukarskich.
3.4 Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę, że skorzysta z prawa opcji w terminie do 10.12.2020r. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w tym terminie, należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał z prawa opcji. Przedmiot zamówienia w ramach prawa opcji należy dostarczyć do Zamawiającego w terminie do dnia 30.12.2020 r.
3.5 Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
3.6 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
• dokumenty potwierdzające parametry / specyfikacje techniczne / wartości na papier ksero A-3, A-4 gr. 80, wystawione przez producenta podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dołączone parametry techniczne mają uwzględniać wszystkie wartości określone przy przedmiocie zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca w formularzu ofertowym określa nazwę papieru oraz producenta papieru.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów biurowych dla KMP/KPP/KWP/CBŚP/BSW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych dla KMP/KPP/KWP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie druk oferty cenowej do SIWZ.
|
| |