| GuidZP400 |
8a099add-29b2-4fa6-a60f-c325ef8d9764
|
| Biuletyn |
543179-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej
|
| Regon |
67288471900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Uniwersytecka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
48 331 09 01
|
| Zamawiajacy fax |
48 331 09 01
|
| Zamawiajacy email |
agroradom@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.agroradom.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa prowadzona przez administrację rządową
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.agroradom.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu, ul. Uniwersytecka 6, 26-600 Radom
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę 8 szt. monitorów interaktywnych 65”, 5 szt. monitorów interaktywnych 75” wraz z 11 szt. uchwytów instalacyjnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości oraz 3 szt. podstaw mobilnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości
|
| Numer referencyjny |
ZSAiGŻ.26.13.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienie jest dostawa 8 szt. monitorów interaktywnych 65”, 5 szt. monitorów interaktywnych 75” wraz z 11 szt. uchwytów instalacyjnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości oraz 3 szt. podstaw mobilnych do monitorów z elektryczną regulacją wysokości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30231320-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty – (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego - dotyczy systemu operacyjnego) oraz (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego - dotyczy systemu oprogramowania biurowego):
1.1. dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SIWZ wymagań,
1.2. zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez zamawiającego, zamawiający będzie żądał dostarczenia:
odpowiednich certyfikatów potwierdzające, że monitory zostały wyprodukowane zgodnie z normą RoHs, ISO-9001 oraz ISO-14001, a także posiadają Deklarację zgodności CE. Wykonawca może zamiast przedmiotowych zaświadczeń złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmiot mający siedzibę w innych państwach członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Pełnomocnictwo w
sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; 3) W przypadku
podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w
art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-02T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
15:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48224587701; e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl 8. W przypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem informujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W związku z powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej skierowanej do nadawcy korespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej w Radomiu z siedzibą przy ul. Uniwersytecka 6, 26-600 Radom, tel. (48) 331 09 01, adres e-mail: agroradom@wp.pl; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panią Katarzyną Fryczkowską – Zespół Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej w Radomiu z siedzibą przy ul. Uniwersytecka 6, tel. 737 107 070; e-mail: iod@rodo-radom.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych); h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
|