Zakup i dostawa laptopów w ramach realizacji projektu pn. „Zdalna szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”

Publication date 2020-05-26
End date 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Miasto Kobyłka
Miejscowość Kobyłka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543815-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: a) 34 szt. laptopów (w ramach zamówienia gwarantowanego) b) maksymalnie 5 szt. laptopów (w ramach prawa opcji) - do wykorzystania edukacyjnego dla uczniów następujących szkół: 1) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi Nr 1 im. Zofii Nałkowskiej, ul. Jezuicka 1, 05-230 Kobyłka; 2) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Bohaterów Bitwy Ossowskiej, ul. Elizy Orzeszkowej 3/5, 05-230 Kobyłka; 3) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi Nr 3 im. Karola Wojtyły, ul. Załuskiego 57, 05-230 Kobyłka, w ramach projektu „Zdalna szkoła+” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aeded2c7-fc24-4d37-83f0-fe3287108beb
Biuletyn 543815-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Kobyłka
Regon 13269663000000
Zamawiajacy adres ulica Wołomińska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kobyłka
Zamawiajacy kod pocztowy 05-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 760 70 08,
Zamawiajacy fax 22 760 70 55
Zamawiajacy email urzad@kobylka.pl,
Adres strony url https://www.kobylka.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Zdalna szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://kobylka.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://kobylka.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, pok. nr 5 (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa laptopów w ramach realizacji projektu pn. „Zdalna szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”
Numer referencyjny WZP.271.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: a) 34 szt. laptopów (w ramach zamówienia gwarantowanego) b) maksymalnie 5 szt. laptopów (w ramach prawa opcji) - do wykorzystania edukacyjnego dla uczniów następujących szkół: 1) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi Nr 1 im. Zofii Nałkowskiej, ul. Jezuicka 1, 05-230 Kobyłka; 2) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Bohaterów Bitwy Ossowskiej, ul. Elizy Orzeszkowej 3/5, 05-230 Kobyłka; 3) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi Nr 3 im. Karola Wojtyły, ul. Załuskiego 57, 05-230 Kobyłka, w ramach projektu „Zdalna szkoła+” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy, chyba że Wykonawca w formularzu ofertowym zaoferuje krótszy termin wykonania zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W tym przypadku zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowe informacje dotyczące zmian dostępne są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto dla zamówienia gwarantowanego
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)