GuidZP400 |
b1e2faa6-c15d-4c57-90d7-7b37cbb35f5d
|
Biuletyn |
544067-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II
|
Regon |
00019826100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radzyń Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
83 352 73 32,
|
Zamawiajacy fax |
83 352 73 32
|
Zamawiajacy email |
ksiegowosczsp@gmail.com,
|
Adres strony url |
https://zspradzyn.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt "Kształcenie zawodowe praktycznie" nr RPLU.12.04.00-06-0077/18 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zspradzyn.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej: osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II, ul. Sikorskiego 15, 21-300 Radzyń Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i rozstawienie wyposażenia dydaktycznego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Radzyniu Podlaskim
|
Numer referencyjny |
ZSP.0402(2).56.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją wyposażenia dydaktycznego w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części: I. Sprzęt diagnostyczny oraz do naprawy i obsługi pojazdów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; II. Sprzęt pomiarowy, oprzyrządowanie i narzędzia obróbcze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; III. Elektronarzędzia, osprzęt elektrotechniczny - - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w niniejszej umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidywanych w ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 144 ustawy PZP). 2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnego aneksu. 3. Każda ze Stron ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o ewentualnej potrzebie dokonania zmiany. 4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek dotyczący proponowanych zmian. Wniosek powinien zawierać, co najmniej: 1) dokładny opis proponowanych przez Wykonawcę zmian; 2) szczegółowe uzasadnienie dla dokonania zmian; 3) czas potrzebny dla wykonania zmiany oraz jego wpływ na ustalony termin zakończenia wykonania umowy; 4) inne istotne informacje mogące mieć wpływ na wykonanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający przedstawi Wykonawcy pisemną odpowiedź odnośnie proponowanej zmiany w terminie do 10 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania pisma. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie zmiany wyposażenia zaproponowanego w ofercie na równoważny (tzn. o takich samych) lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane wyposażenie zostało wycofane z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym zgodnie z procedurą wskazaną powyżej.
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt diagnostyczny oraz do naprawy i obsługi pojazdów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozstawieniem i montażem asortymentu z kategorii sprzęt diagnostyczny oraz do naprawy i obsługi pojazdów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt pomiarowy, oprzyrządowanie i narzędzia obróbcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozstawieniem i montażem asortymentu z kategorii sprzęt pomiarowy, oprzyrządowanie i narzędzia obróbcze.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Elektronarzędzia, osprzęt elektrotechniczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozstawieniem i montażem asortymentu z kategorii elektronarzędzia, osprzęt elektrotechniczny.
|
| |