GuidZP400 |
ac9f3063-04e8-40be-836f-402f5b4a6a32
|
Biuletyn |
542475-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
|
Regon |
60501340000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 773 333
|
Zamawiajacy fax |
846 386 669
|
Zamawiajacy email |
zampupl@szpital.zam.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zam.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera, doręczenie osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, kancelaria Szpitala - pokój nr 248
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży medycznej oraz obuwia profilaktycznego
|
Numer referencyjny |
AG.ZP.3320.13.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej i obuwia profilaktycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania asortymentowe: Zadanie 1 - Odzież medyczna, Zadanie 2 - Obuwie profilaktyczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający ma prawo zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) karta techniczna tkaniny zawierająca informację o gramaturze tkaniny, składzie chemicznym, zmianie wymiarów po pierwszym i trzecim praniu, odporności na piling, odporności wybarwień, dopuszczalnej temperaturze prania oraz przepisy konserwacji
2) raport z badań wykonywanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające zgodność z normą ENV 14237
3) instrukcja użytkowania
4) folder handlowy firmy
dla zadania 2 – Obuwie profilaktyczne
1) oświadczenie o spełnieniu normy PN-EN ISO 20 347:2012 – SRA lub SRC, A, E oraz posiadaniu certyfikatu CE, a także oświadczenie Wykonawcy, że dokumenty o których mowa powyżej zostaną przedstawione na każde żądanie zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta:
1. Formularz „Oferta Wykonawcy”.
2. Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 8 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nich mowa.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały określone w §9 wzoru umowy stanowiącego integralną część SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski, dokumenty sporządzone w języku obcym są skłądane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|