GuidZP400 |
43c547ef-ffb9-465b-ae10-e269dc3e5eb5
|
Biuletyn |
543772-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
|
Regon |
30675600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dubois
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrów Mazowiecka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297 463 711
|
Zamawiajacy fax |
297 463 706
|
Zamawiajacy email |
spzzozom@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalostrowmaz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalostrowmaz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej , ul. Duboisa 68 , 07-300 Ostrów Mazowiecka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowi Mazowieckiej
|
Numer referencyjny |
SPZZOZ.XII.381.6/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych przez okres obowiązywania umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w zakresie spełniania warunku. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie - Załącznik Nr 4 do SIWZ .
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w zakresie spełniania warunku. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie - Załącznik Nr 4 do SIWZ .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów w zakresie spełniania warunku. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie - Załącznik Nr 4 do SIWZ .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem, podatkowym, w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie , iż Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i używania oraz oznakowane znakiem CE zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
prawa o wyrobach medycznych - ustawą o wyrobach medycznych (j.t.Dz.U.2019.175 ze zm.) i zostaną udostępnione na każde wezwanie Zamawiającego .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy przewidziane w projekcie umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
jezyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby medyczne różne , 55 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy medyczne różne , 10 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby medyczne - odzież medyczna , 3 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby medyczne różne , 10 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby medyczne do laparoskopii , 3 pozycje
|
| |