DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH - endoskopia, staplery i inne

Publication date 2020-05-26
End date 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544031-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 12 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09ef8a2c-6e01-4826-a7e5-e6a57fe47b41
Biuletyn 544031-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Regon 32052419000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 094 3726720, 3726721
Zamawiajacy fax 094 3726729, 3730886
Zamawiajacy email przetargi@szpital.szczecinek.pl
Adres strony url www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.szczecinek.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH - endoskopia, staplery i inne
Numer referencyjny 05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 12 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, w oparciu o art. 26 ust. 2 ustawy, do złożenia których Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego ofertę najwyżej oceniono oraz jeżeli jest to niezbędne, w sytuacji opisanej w art. 26 ust. 2 f ustawy Pzp: 1) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (pkt. 2); a) i b)) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i na następujących warunkach: a) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy” b) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.; c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku, d) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie, e) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, f) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia, g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, h) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy, i) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1. Zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1. Zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2. Akcesoria do drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2. Akcesoria do drenażu - 7 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2. Akcesoria do drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2. Akcesoria do drenażu - 7 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3. Worki stomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3. Worki stomijne - 2 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Szczotki do czyszczenia endoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 Szczotki do czyszczenia endoskopów - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Kleszczyki do endoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 Kleszczyki do endoskopii - 10 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 Pętle do polipów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 Pętle do polipów - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7. Protezy do dróg żółciowych i zestawy , koszyki, igły do ostrzykiwań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7. Protezy do dróg żółciowych i zestawy , koszyki, igły do ostrzykiwań - 21 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8. Staplery liniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8. Staplery liniowe - 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9. Pętle do polipektomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9. Pętle do polipektomii - 6 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10. Ewakuator laparoskopowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10. Ewakuator laparoskopowy - 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 Papilotomy, koszyki i balony do endoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 Papilotomy, koszyki i balony do endoskopii - 3 pozycje
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia - dostawy towaru
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)