Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku

Publication date 2020-05-26
End date 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
Miejscowość Głuchołazy
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544015-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (pakiety). Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1 do 1.2, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b86e13e8-c1ab-4b37-a642-14ed7b341289
Biuletyn 544015-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
Regon 53117213500000
Zamawiajacy adres ulica M. Karłowicza
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Głuchołazy
Zamawiajacy kod pocztowy 48-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 408 01 59
Zamawiajacy fax 77 439 38 61
Zamawiajacy email przetargi@szpitalmsw-glucholazy.pl
Adres strony url www.szpitalmsw-glucholazy. bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 10
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalmsw-glucholazy.bip.gov.pl; platformazakupowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmsw-glucholazy.bip.gov.pl; platformazakupowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Oferta składana w wersji elektronicznej:Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferta składana w wersji papierowej:Ofertę w zapieczętowanej kopercie opatrzonej napisami jak w rozdz. 11.2. niniejszej Specyfikacji należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego.
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga platformazakupowa.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku
Numer referencyjny DZP 2374/4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (pakiety). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1 do 1.2, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne do obrotu na terenie RP (zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2020r., poz. 186) oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwość dokonania zmian postanowień umowy: a) Obniżenie ceny za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i wymaga sporządzenia aneksu do umowy, b) Z zastrzeżeniem pkt.a) Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przez okres trwania umowy; ewentualna zmiana cen może nastąpić tylko z przyczyn obiektywnych, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT , podatek zostanie zmieniony na aktualne obowiązujący oraz jednocześnie cena brutto proporcjonalnie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki Język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski oraz poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.1 do , który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy czastkowej
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)