GuidZP400 |
d0b823c9-4472-47c3-b82e-38992b43980f
|
Biuletyn |
543916-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
|
Regon |
29505300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(056) 45 175 20
|
Zamawiajacy fax |
(056) 45 175 40
|
Zamawiajacy email |
dps.1@op.pl
|
Adres strony url |
www.dps.grudziadz.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.dps.grudziadz.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps.grudziadz.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps.grudziadz.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą , osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
|
Numer referencyjny |
AG.341.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych - mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych oraz drobiu, wędlin i podrobów drobiowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątki w godz. 7:30 – 9:30. Miejscem wykonywania zamówienia są magazyny Zamawiającego Grudziądz - ul. Parkowa 12, ul. Nadgórna 30/32.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
2) formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
3) formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
4) oświadczenie Wykonawcy (jeżeli dotyczy) w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|