Dostawa i montaż mebli kuchennych do Oddziału Udarowego

Publication date 2020-05-26
End date 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543763-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych do Oddziału Udarowego.
Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1cbf9269-7eff-41e9-9a04-f658829c28a6
Biuletyn 543763-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli kuchennych do Oddziału Udarowego
Numer referencyjny ZP/57/ZCO/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych do Oddziału Udarowego. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej – za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: - w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem nie więcej niż dwóch dostaw wraz z montażem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 7 000,00 zł - dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem, w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ; 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 niniejszej SIWZ (może zawierać oświadczenie wskazane w rozdziale VI. pkt. 5); 4) podpisany załącznik nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 6) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). - Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego: Składane wraz z ofertą: 1.1) oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ, oświadczenie że konstrukcja szafek spełnia wymagania normy DIN EN14322, oraz emisja formaldehydu ma odpowiadać klasie E1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, c) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony d) zmiany: – numeru katalogowego przedmiotu umowy lub – nazwy przedmiotu umowy przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub – parametrów przedmiotu umowy na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu e) w przypadku zmian określonych w pkt. c) i d), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane w SIWZ co do przedmiotu zamówienia. f) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. g) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 - W sytuacji stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania komunikacji elektronicznej (e-mail) w zakresie składania wszystkich wymaganych dokumentów poza ofertą i oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VI pkt. 1 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia składane w postaci elektronicznej należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv - Zamawiający dopuszcza wizję lokalną w terminie uprzednio ustalonym telefonicznie nr tel. 32/621 21 11

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy i montażu
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)