Dostawa, montaż i uruchomienie centralnego systemu monitoringu wizyjnego wejść do obiektów, centralnego systemu kontroli dostępu i centralnego systemu alarmowego dla Uniwersytetu w Białymstoku na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”

Publication date 2020-05-26
End date 2020-06-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541608-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
a) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu telewizji przemysłowej CCTV wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego,
b) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWIN wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego,
c) integracji systemów w poszczególnych budynkach, użytkowanych przez Zamawiającego,
d) dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej do dnia zgłoszenia zrealizowania przedmiotu zamówienia,
e) przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w liczbie co najmniej 5.
Wymagania Zamawiającego w zakresie systemu zabezpieczeń, w tym minimalne wymagania sprzętowe oraz ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ – Szczegółowy formularz cenowy.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w obiektach Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d34d6df-aee6-40c2-94a8-d29cfab5743f
Biuletyn 541608-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet w Białymstoku
Regon 50562207000000
Zamawiajacy adres ulica Świerkowa
Zamawiajacy adres numer domu 20B
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 457 117,
Zamawiajacy fax 085 745 70 73
Zamawiajacy email ac-dzp@uwb.edu.pl,
Adres strony url www.uwb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest realizowany z projektu Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr umowy: POWR.03.05.00-00-Z218/18.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.uwb.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uwb.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: forma pisemna; za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet w Białymstoku, ul. Świerkowa 20 B, 15-328 Białystok, pokój 1, parter - Kancelaria Ogólna Uniwersytetu w Białymstoku
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie centralnego systemu monitoringu wizyjnego wejść do obiektów, centralnego systemu kontroli dostępu i centralnego systemu alarmowego dla Uniwersytetu w Białymstoku na potrzeby projektu „Nowoczesny Uniwersytet szansą na rozwój przyszłych kadr regionu”
Numer referencyjny Dzp-391/19/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: a) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu telewizji przemysłowej CCTV wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego, b) dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWIN wraz z niezbędnym oprogramowaniem w budynkach użytkowanych przez Zamawiającego, c) integracji systemów w poszczególnych budynkach, użytkowanych przez Zamawiającego, d) dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej do dnia zgłoszenia zrealizowania przedmiotu zamówienia, e) przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w liczbie co najmniej 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie systemu zabezpieczeń, w tym minimalne wymagania sprzętowe oraz ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ – Szczegółowy formularz cenowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w obiektach Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp, dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji.
Okres w dniach 84
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie, montażu i instalacji centralnego systemu monitoringu wizyjnego wejść do obiektów, centralnego systemu kontroli dostępu i centralnego systemu alarmowego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, i wykaże spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający skorzysta z ogólnie dostępnych baz danych (dotyczy KRS, CEIDG).
Zakresie warunkow udzialu W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty: a) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w lit. a) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). c) Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Wykonawca składa wszystkie dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2. Dokumenty: a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 4 do SIWZ), b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 5 do SIWZ), powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 18 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w kopercie w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu w Białymstoku, ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok, piętro I - pokój 108, w wymaganym terminie. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium należy załączyć do oferty, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany w SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z załączonym wzorem, stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, w zakresie zmiany przedmiotu umowy, w przypadku konieczności dostarczenia innego modelu urządzenia/sprzętu (tj. części przedmiotu umowy), wynikającej z faktu, że zaoferowany przedmiot umowy przestał być dostępny na rynku, bez względu na przyczynę niedostępności, jednakże bez zmiany ceny określonej w niniejszej umowie i z zachowaniem tożsamych lub wyższych parametrów technicznych zaoferowanych przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, gdy wystąpiła okoliczność, o której mowa w ust. 2 powyżej – o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)