Dostawa lampy operacyjnej sufitowej

Publication date 2020-05-27
End date 2020-06-03 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Jarocinie Spółka z o.o.
Miejscowość Jarocin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544515-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315241109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa lampy operacyjnej sufitowej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9463f46-abc1-4542-852c-78f9a2e5b7be
Biuletyn 544515-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Jarocinie Spółka z o.o.
Regon 30141560400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Jarocin
Zamawiajacy kod pocztowy 63-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 747 30 51
Zamawiajacy fax 62 747 03 59
Zamawiajacy email logistyka@szpitaljarocin.pl
Adres strony url www.szpitaljarocin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaljarocin.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie siedzibie Zamawiającego na adres jak poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres "Szpital Powiatowy w Jarocinie" Sp. z o.o, ul. Szpitalna 1, 63-200 Jarocin, bud.F pok.14
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa lampy operacyjnej sufitowej
Numer referencyjny 7/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa lampy operacyjnej sufitowej
Cpv glowny przedmiot 31524110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Karty katalogowe lub foldery dotyczące oferowanego sprzętu 2) Wypełniona i podpisana tabela zał. nr 3 – zestawienie parametrów i warunków wymaganych
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy /zał. 1/ 2) Pełnomocnictwa określone w pkt XIII.3) oraz XIII.5) SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1)zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2)wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3)wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 4)wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; 5)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
IV 4 4 data 2020-06-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)