Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.07.2020 do 31.12.2020

Publication date 2020-05-27
End date 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Miejscowość Laszki
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544257-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158900003, 31425003, 151000009, 155000003, 152000000, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wielkość i zakres dostaw oraz opis przedmiotu zamówienia z wszystkimi istotnymi cechami produktu, opisem przedmiotu i standardami jakościowymi przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ ( w częściach od 1-6)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b39fbee-a1f6-40a1-abc7-0dfe481539f2
Biuletyn 544257-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Regon 65095951200000
Zamawiajacy adres ulica Wysocko
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Laszki
Zamawiajacy kod pocztowy 37-543
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 285 357
Zamawiajacy email wysockodps1@domypomocy.pl
Adres strony url wysockdps1.domypomocy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia wysockdps1.domypomocy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja wysockdps1.domypomocy.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie jest ograniczony
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społęcznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.07.2020 do 31.12.2020
Numer referencyjny DPS-AG-1.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci brak ograniczeń
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy brak ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Wielkość i zakres dostaw oraz opis przedmiotu zamówienia z wszystkimi istotnymi cechami produktu, opisem przedmiotu i standardami jakościowymi przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ ( w częściach od 1-6)
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, oraz wykaz środków transportu, którymi będzie dowożony towar do Zamawiającego i dokumenty bądź zaświadczenia odpowiednich instytucji, iż te środki transportu spełniają wymagania higieniczno sanitarne stawiane przy transporcie żywności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu wykaz środków transportu, którymi będzie dowożony towar do Zamawiającego i dokumenty bądź zaświadczenia odpowiednich instytucji, iż te środki transportu spełniają wymagania higieniczno sanitarne stawiane przy transporcie żywności.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust 5
Informaje udostepnione wykonawcom https://bzp.uzp.gov.pl/DXR.axd?r=1_86-719Pi
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy 16.2.4 Gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 [1] Kodeksu Cywilnego 16.2.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym. 16.2.6 Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3 i 6 ustawy pzp.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznakowane klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i dołączone do oferty. Zaleca się, aby były trwałe, oddzielnie spięte. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Nie wypełnienie tego punktu nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający zaś przyjmuje, iż informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 96 ust.3 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw owoców i jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis załącznik nr 2 część 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy wędlin i mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 2 część 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 2 część 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mrozonek i konserw rybnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 2 część 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis załącznik nr 2 część 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy pozostałych róznych artykułów spożywczych, sypkich i dżemów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis załącznik nr 2 część 6
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)