Dostawa videokolonoskopów i myjni do endoskopów w ramach projektu „Badania profilaktyczne w kierunku wczesnego wykrycia raka jelita grubego w powiatach gryfickim oraz kamieńskim”

Publication date 2020-05-27
End date 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Gryfice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544252-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa videokolonoskopów i myjni do endoskopów w ramach projektu „Badania profilaktyczne w kierunku wczesnego wykrycia raka jelita grubego w powiatach gryfickim oraz kamieńskim”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e796964d-6bef-42c1-9fd8-dafa6ac924f7
Biuletyn 544252-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 31028400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niechorska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Gryfice
Zamawiajacy kod pocztowy 72-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 913 842 127
Zamawiajacy fax 913 842 127
Zamawiajacy email zamowienia@medicam.pl
Adres strony url www.medicam.pl
Adres strony internetowej www.medicam.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 na realizację projektu „Badania profilaktyczne w kierunku wczesnego wykrycia raka jelita grubego w powiatach gryfickim oraz kamieńskim”, nr projektu RPZP.06.08.00-32-K001/20
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spzzoz
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.medicam.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.medicam.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej lub elektronicznej. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie siedziby Zamawiającego , budynek administracji przy ul. Niechorskiej 27, parter, pokój nr 22 lub za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa videokolonoskopów i myjni do endoskopów w ramach projektu „Badania profilaktyczne w kierunku wczesnego wykrycia raka jelita grubego w powiatach gryfickim oraz kamieńskim”
Numer referencyjny 30-20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa videokolonoskopów i myjni do endoskopów w ramach projektu „Badania profilaktyczne w kierunku wczesnego wykrycia raka jelita grubego w powiatach gryfickim oraz kamieńskim”
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Kserokopia certyfikatu CE
Inne dokumenty niewymienione 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2 do SIWZ na które składana jest oferta): 1) oświadczenie, 2) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpis z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy); 3) Wymagane parametry graniczne, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ na które składana jest oferta, 4) foldery UWAGA! 1} Dokument o którym mowa w pkt. 3 składany jest wraz z oferta, stanowi cześć oferty i nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie dokumentu, o których mowa w pkt. 3 powyżej lub złożenie dokumentu niekompletnego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)