GuidZP400 |
d87f2a71-503b-4ebe-8d35-89fe0c8345e2
|
Biuletyn |
545126-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
|
Regon |
31033800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jeleniogórska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bolesławiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 380 225
|
Zamawiajacy fax |
75 738 00 13 75 738 02 01
|
Zamawiajacy email |
jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
|
Adres strony url |
www.zozbol.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozbol.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozbol.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu; 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4 (Budynek Administracji Sekretariat, pok. nr 1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup usług – nadzór autorski wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację systemu Eskulap i Impuls.
|
Numer referencyjny |
5/serwis eskulap i impuls/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług – nadzór autorski wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację systemu Eskulap i Impuls. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 6 do SIWZ.
2. Szczegółowe wymagania techniczne co do przedmiotu zamówienia są określone w załączniku nr 2 do SIWZ, który składa się z 5 części.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, które szczegółowo opisane są w pkt. 3.4. SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Numeracja zgodna z SIWZ. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
7.1 zdolności technicznej lub zawodowej:
7.1.1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, których przedmiotem było lub jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji wraz z nadzorem autorskim oprogramowania Eskulap i lub Impuls na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto) – minimum jedna usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zrealizowanych lub realizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ – do oferty.
Dowodami, o których mowa są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt. 7.3.5. SIWZ.
7.1.2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub załączy pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na czas realizacji usługi potencjału w postaci serwisu WWW umożliwiającego realizację następujących funkcji:
a) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego,
b) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń,
c) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 72 miesięcy,
d) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania,
e) baza wiedzy zawierająca dane co najmniej z 12 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym,
f) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS,
g) serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi zamieścić w ofercie oświadczenie o dysponowaniu rzeczonego serwisu WWW, zawierające jego adres oraz dane umożliwiające Zamawiającemu autentykację na koncie demonstracyjnym w tym serwisie. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował rzeczonym serwisem WWW zobowiązanych jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w postaci WWW koniecznego do realizacji zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Numeracja zgodna z SIWZ. 7.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
7.3.2. aktualnego na dzień składnia ofert, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ).
7.3.3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy. - na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt. 7.3.5. SIWZ.
7.3.4. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ w formie pisemnej.
7.3.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dniowym terminie, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy.
7.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 7.3.3. SIWZ, składa:
7.4.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
7.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7.4.2. Dokument o którym mowa w pkt. 7.4.1. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.4.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.4.1. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7.4.2. SIWZ stosuje się odpowiednio.
7.4.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7.5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury dokumentu, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Numeracja zgodna z SIWZ. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
7.1 zdolności technicznej lub zawodowej:
7.1.1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, których przedmiotem było lub jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji wraz z nadzorem autorskim oprogramowania Eskulap i lub Impuls na kwotę nie mniejszą niż 400 000 PLN brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto) – minimum jedna usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zrealizowanych lub realizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ – do oferty.
Dowodami, o których mowa są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt. 7.3.5. SIWZ.
7.1.2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem lub załączy pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na czas realizacji usługi potencjału w postaci serwisu WWW umożliwiającego realizację następujących funkcji:
a) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego,
b) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń,
c) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 72 miesięcy,
d) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania,
e) baza wiedzy zawierająca dane co najmniej z 12 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym,
f) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS,
g) serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi zamieścić w ofercie oświadczenie o dysponowaniu rzeczonego serwisu WWW, zawierające jego adres oraz dane umożliwiające Zamawiającemu autentykację na koncie demonstracyjnym w tym serwisie. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował rzeczonym serwisem WWW zobowiązanych jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w postaci WWW koniecznego do realizacji zamówienia.
7.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
7.3.1. aktualnego na dzień składnia ofert, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Numeracja zgodna z SIWZ. 7.19. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:
7.19.1. szczegółowe wymagania techniczne co do przedmiotu umowy jednocześnie stanowiące załączniki do umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, który składa się z 5 części. Wykonawca zobligowany jest do uzupełnienia i/lub podpisania załącznika nr 2 część 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Numeracja zgodna z SIWZ. 12.8. Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać:
12.8.1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,
12.8.2. załącznik nr 2 do SIWZ – część od 1 do 5
12.8.2. wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
12.8.3. wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
12.8.4. wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz wykonywanych/wykonanych usług,
12.8.4. załącznik nr 8 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy),
12.8.5. pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Numeracja zgodna z SIWZ. 18.1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 18.2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|