Dostawa tłuszczy: margaryny,oleju roślinnego oraz smalcu do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze

Publication date 2020-05-28
End date 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Zakład Karny Czerwony Bór 2
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545086-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy: margaryny,oleju roślinnego oraz smalcu do Zakładu karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy w ilościach:
- margaryna 7 500kg, olej roślinny - 7500 litrów, smalec -800kg

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe0a57de-754e-4b37-ac80-066faa77c81f
Biuletyn 545086-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny Czerwony Bór 2
Regon 45109521500000
Zamawiajacy adres ulica Czerwony Bór
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 086 215 35 83
Zamawiajacy fax 086 215 35 83 wew. 510
Zamawiajacy email zk_czerwony_bor@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowoiści prawnej - zakład karny
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sw.gov.pl; www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wyłacznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tłuszczy: margaryny,oleju roślinnego oraz smalcu do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze
Numer referencyjny DKW.2232.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy: margaryny,oleju roślinnego oraz smalcu do Zakładu karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy w ilościach: - margaryna 7 500kg, olej roślinny - 7500 litrów, smalec -800kg
Cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1ustawy – Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) dokumentów podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1ustawy – Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) dokumentów podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności; 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; 2) urzędowej stawki podatku VAT; 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego; 4) terminu obowiązywania niniejszej umowy; 5) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Zmiana dostarczonego asortymentu może nastąpić w przypadku: a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej; b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu; c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki wyłacznie język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin przydatności do spożycia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)