Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.

Publication date 2020-05-28
End date 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544295-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Specyfikacja asortymentowa).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfebf8ff-d057-452c-9da0-563ea849a4bd
Biuletyn 544295-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28881100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fredry
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-701
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 854-60-00
Zamawiajacy fax 61 852-04 -55, 8546146
Zamawiajacy email dzp@ump.edu.pl
Adres strony url http://ump.edu.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/ump
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/ump
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/ump
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. 113, 114
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Numer referencyjny PN-20/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Specyfikacja asortymentowa).
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie przedmiotu dostawy, w sytuacji wycofania przez producenta danego typu/ modelu produktu, z zastrzeżeniem, że nowy produkt będzie posiadał parametry co najmniej takie same jak w ofercie. 3. Zmiana może zostać dokonana na wniosek wykonawcy, przy czym ciężar udowodnienia, że dany typ/model produktu wycofano z produkcji, a zmieniony przedmiot dostawy spełnia minimalne parametry techniczne jak oferowany pierwotnie, spoczywa na Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)