Dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem

Publication date 2020-05-28
End date 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544781-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem.
1.2. Przedmiot zamówienia składa się z:
a) Jednej szafy złożonej z 6 modułów,
b) Blatów (stołów) laboratoryjnych o różnych wymiarach – 5 szt.,
c) Szafki pod zlew zawierającej m.in. zlew – 1 szt.,
d) Szafki pod frezarkę – 1 szt.
1.3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24be9817-5f6c-4373-b873-e45df640571b
Biuletyn 544781-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Astronomiczne im. Mikołaja Kopernika Polskiej Akademii Nauk
Regon 00032633900000
Zamawiajacy adres ulica Bartycka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-716
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8410041,
Zamawiajacy fax 22 8410046
Zamawiajacy email tkacz@camk.edu.pl, ptz@camk.edu.pl
Adres strony url https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Międzynarodowa Agenda Badawcza AstroCent: Centrum Naukowo-Technologiczne Astrofizyki Cząstek" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3 Międzynarodowe Agendy Badawcze. Umowa MAB/2018/7.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut naukowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.camk.edu.pl/pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Astronomiczne im. M. Kopernika PAN ul. Bartycka 18 00–716 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem
Numer referencyjny MAB-251-07/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do laboratorium elektronicznego wraz z montażem. 1.2. Przedmiot zamówienia składa się z: a) Jednej szafy złożonej z 6 modułów, b) Blatów (stołów) laboratoryjnych o różnych wymiarach – 5 szt., c) Szafki pod zlew zawierającej m.in. zlew – 1 szt., d) Szafki pod frezarkę – 1 szt. 1.3. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji oraz pełny opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Inne dokumenty niewymienione 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w wypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik; (W wypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (chyba że Wykonawca przedłożył powyższą informację wraz z ofertą, zaś stan faktyczny z chwilą opublikowania informacji nie uległ zmianie). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. c) zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia, w tym np. wystąpienia lub utrzymywania się sytuacji zagrożenia epidemicznego.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. c) zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia, w tym np. wystąpienia lub utrzymywania się sytuacji zagrożenia epidemicznego.

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)