GuidZP400 |
db0d9b8e-4e1f-4c00-b4c0-b4b77e3dffa9
|
Biuletyn |
544678-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
10920850000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.woloizol.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków czystości dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach.
|
Numer referencyjny |
7/2020/SET/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy środków czystości w asortymencie i ilościach oraz zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ. Termin realizacji: 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
karty charakterystyki oraz opisy produktu dla pozycji wskazanych w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną
cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru
umowy bez zastrzeżeń, a także informację o formie wniesienia wadium; 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia – Załącznik nr 1a do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.06.2020 r. do godz. 08.15 wnieść wadium w wysokości 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych
00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony. 2. Strony zgodnie ustalają, że zmianie mogą podlegać postanowienia niniejszej umowy wynikające: 1) ze zmiany oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 2) z ustawowej zmiany stawek podatku VAT - o różnicę pomiędzy jej dotychczasową wielkością a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, 3) ze zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, 4) ze zmiany ceny przewidzianej w ust. 3. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku nr 1 do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|