Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem ZZP.271.20.2020

Publication date 2020-06-01
End date 2020-06-09 00:00:00
Instytucja Gmina Pułtusk
Miejscowość Pułtusk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546153-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę laptopów wraz z oprogramowaniem w ramach otrzymanego grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Osi Priorytetowej nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu
o wysokich przepustowościach” dotyczący realizacji projektu grantowego pn. „zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 223cfcec-838d-4b06-a0f3-39209e476d2f
Biuletyn 546153-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Pułtusk
Regon 13037790700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Pułtusk
Zamawiajacy kod pocztowy 06-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 920 391
Zamawiajacy fax 236 924 296
Zamawiajacy email um@pultusk.pl
Adres strony url www.bip.pultusk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotyczący realizacji projektu grantowego pn. „zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pultusk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pultusk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk w Biurze Podawczym
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem ZZP.271.20.2020
Numer referencyjny ZZP.271.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę laptopów wraz z oprogramowaniem w ramach otrzymanego grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” dotyczący realizacji projektu grantowego pn. „zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin wykonania - max 28 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oceniając zdolność techniczną lub zawodową wykonawcy, zamawiający stawia następujące minimalne warunki dotyczące doświadczenia wykonawcy : - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - co najmniej 1 dostawę komputerów/laptopów w liczbie minimum 20 szt.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4) Dokumenty/oświadczenia o których mowa powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa w pkt. 1 winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda w zakresie : 1) zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ b) dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dokumenty dopuszczające do użytkowania zaoferowanego sprzętu na terenie Polski (deklaracja zgodności CE) - wzór oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia deklaracji CE 2)Sprzęt pochodzący z autoryzowanej dystrybucji producenta sprzętu; autoryzowany serwis producenta; potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - wzór oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia w/w dokumentu w postaci oświadczenia producenta. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia materiałów informacyjnych (opisy/ foldery/ prospekty/ katalogi/ oświadczenia) wystawionych przez producenta sprzętu opisujących parametry techniczne zaoferowanego sprzętu - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i potwierdzenia posiadania deklarowanych w ofercie parametrów
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy zał. nr 3 do SIWZ, Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) zgodnie z wymogami SIWZ, Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Oświadczenie dot. grupy kapitałowej zał. nr 6 do SIWZ, Wykaz dostaw - załcznik Nr 8 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst przewidziane w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do umowy
IV 4 4 data 2020-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)