Dokonanie aktualizacji i uzupełnienia Studium Wykonalności przygotowanego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM)”

Publication date 2020-06-01
End date 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Główny Urząd Miar
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545585-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722210000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dokonanie aktualizacji i uzupełnienia Studium Wykonalności przygotowanego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM)”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (dalej: „Projekt ŚKLGUM”), w oparciu o uwagi i wytyczne przekazane przez Zamawiającego oraz wsparcie Zamawiającego w bieżącej aktualizacji dokumentacji związanej z ww. Projektem.

2. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Wykonawca będzie zobowiązany do wsparcia Zamawiającego w bieżącej aktualizacji dokumentacji Projektu ŚKLGUM, wynikającej ze standardowych zmian projektowych w wymiarze maksymalnym do 300 Godzin Pracy Wykonawcy. Zadania zlecane w ramach prawa opcji będą dotyczyły zakresu wskazanego dla podstawowego zamówienia i zostały opisane w ust. 4 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia w części „Zakres podstawowy zamówienia”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w następujących przypadkach:

a. w przypadku zmiany warunków formalnych Projektu ŚKLGUM, skutkujących koniecznością modyfikacji/aktualizacji treści zawartych w Studium Wykonalności

oraz

b. gdy Zamawiający będzie posiadał środki w budżecie na ten cel.

Powyższe warunki należy traktować łącznie. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32bb63ce-ea58-437f-bd30-9ee53a41ec0d
Biuletyn 545585-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Urząd Miar
Regon 01041542000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Elektoralna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 581 90 04
Zamawiajacy fax 22 581 93 90
Zamawiajacy email dgu@gum.gov.pl, bdg@gum.gov.pl
Adres strony url https://zamowienia.gum.gov.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt ŚKLGUM jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej I – Innowacje i nauka, Działania 1.1 Wsparcie infrastruktury B+R Regionalnego Programu Opera-cyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020,
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Wspolne udzielanie zamowienia Skarb Państwa - Główny Urząd Miar, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 2, adres strony internetowej: www.gum.gov.pl; www.zamowienia.gum.gov.pl oraz Politechnika Świętokrzyska, 25-314 Kielce, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, adres strony internetowej www.bip.tu.kielce.pl, w imieniu których działa Skarb Państwa – Główny Urząd Miar.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.gum.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.gum.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.zamowienia.gum.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dokonanie aktualizacji i uzupełnienia Studium Wykonalności przygotowanego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM)”
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dokonanie aktualizacji i uzupełnienia Studium Wykonalności przygotowanego na potrzeby realizacji projektu pn.: „Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM)”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (dalej: „Projekt ŚKLGUM”), w oparciu o uwagi i wytyczne przekazane przez Zamawiającego oraz wsparcie Zamawiającego w bieżącej aktualizacji dokumentacji związanej z ww. Projektem. 2. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Wykonawca będzie zobowiązany do wsparcia Zamawiającego w bieżącej aktualizacji dokumentacji Projektu ŚKLGUM, wynikającej ze standardowych zmian projektowych w wymiarze maksymalnym do 300 Godzin Pracy Wykonawcy. Zadania zlecane w ramach prawa opcji będą dotyczyły zakresu wskazanego dla podstawowego zamówienia i zostały opisane w ust. 4 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia w części „Zakres podstawowy zamówienia”. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w następujących przypadkach: a. w przypadku zmiany warunków formalnych Projektu ŚKLGUM, skutkujących koniecznością modyfikacji/aktualizacji treści zawartych w Studium Wykonalności oraz b. gdy Zamawiający będzie posiadał środki w budżecie na ten cel. Powyższe warunki należy traktować łącznie. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72221000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 112920,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia dla zakresu podstawowego: I etap zamówienia: do 1 miesiąca od podpisania Umowy; II etap zamówienia: do 2 miesięcy od podpisania Umowy. Zamawiający przewiduje, że szacunkowy czas zaangażowania Wykonawcy w okresie realizacji zakresu podstawowego zamówienia może wynieść maksymalnie 700 godzin (700 Godzin Pracy Wykonawcy). Termin realizacji zamówienia dla zakresu opcjonalnego: do 6 miesięcy od dnia odbioru zakresu podstawowego zamówienia albo do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia przewidzianego na realizację Zamówienia w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zamawiający przewiduje, że szacunkowy czas zaangażowania Wykonawcy w okresie realizacji zakresu opcjonalnego Zamówienia może wynieść maksymalnie 300 godzin (300 Godzin Pracy Wykonawcy).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu Studium Wykonalności dla projektów o wartości przekraczającej 20 000 000,00 zł brutto każdy, w tym co najmniej jedna usługa dotyczyła projektu inwestycyjnego lub inwestycyjnego badawczo - rozwojowego. 2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami skierowanymi do wykonania zamówienia: co najmniej jednym ekspertem ds. studiów wykonalności, który w okresie ostatnich 5 lat (przed upływem terminu składania ofert) brał udział w przygotowaniu co najmniej 3 Studiów Wykonalności (jako autor Studium Wykonalności lub autor w zakresie analizy kosztów i korzyści i/lub analizy ekonomicznej) dla projektów inwestycyjnych, w tym co najmniej jednego projektu inwestycyjnego badawczo - rozwojowego, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, o wartości co najmniej 20 000 000,00 zł brutto dla każdego projektu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2, polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił, w jaki sposób udostępnione zasoby będą wykorzystywane podczas realizacji zamówienia. Powyższe ma na celu zagwarantowanie należytego wykonania zamówienia oraz zagwarantowanie rzeczywistego dostępu do udostępnianych zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Wykonawca ten może powołać się na doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem pod warunkiem, że faktycznie i konkretnie uczestniczył w wymaganym zakresie w realizacji wykazanej części zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowa konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca, powinien złożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, albo wskaże dostępność aktualnego dokumentu pod określonym adresem internetowym i bezpłatną bazę danych w celu samodzielnego pobrania danych z tych baz przez Zamawiającego.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 1) SIWZ, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, złoży w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których tu mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione X.Inne dokumenty nie wymienione w rozdziale VIII i IX SIWZ: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na Portalu https://zamowienia.gum.gov.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Formularz oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może wraz z ofertą złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia oświadczenia składanego wraz z ofertą, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w zdaniu drugim. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wymagane jest złożenie pełnomocnictwa określającego jego zakres, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w  postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku, gdy ofertę będzie składać kilka osób fizycznych prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników lub umowę spółki cywilnej, gdy z jej treści wynika uprawnienie do reprezentacji spółki cywilnej przez osoby podpisane na dokumentach złożonych w postępowaniu. 4. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 – 3, należy złożyć elektronicznie pod rygorem nieważności i opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Pzp żąda złożenia wraz z ofertą Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w formie elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach podmiotów trzecich, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą zobowiązania tych podmiotów do oddania zasobów do dyspozycji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1). zmiany wysokości łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach realizacji Umowy, jeżeli będzie ona miała wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. W takiej sytuacji całkowite wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od skali wpływu powyższej zmiany na koszty wykonania umowy; 2). zmiany składu osobowego zespołu do wykonania umowy i wskazanego przez Wykonawcę w ofercie: a). w przypadkach losowych, takich jak np. śmierć, długotrwała choroba uniemożliwiająca wykonanie umowy lub b). w przypadku przerwania stosunków prawnych łączących Wykonawcę z osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z winy nie leżącej po stronie Wykonawcy c). w przypadku, gdy termin wykonania umowy ulegnie zmianie na warunkach określonych w ust 4 pkt 3 i w przedłużonym terminie Wykonawca nie będzie miał możliwości realizacji umowy za pomocą składu osobowego wskazanego w ofercie Wykonawcy; 3). konieczności wydłużenia terminu realizacji z uwagi na wpływ skutków COVID – 19 na sposób realizacji Umowy. Strony Umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: a). nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji Umowy; b).decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; c). poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2020 r. poz. 568); d). wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; e). okoliczności, o których mowa w pkt a) – d), w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Na podstawie przekazanych informacji druga ze stron potwierdzi lub wniesie o przedstawienie dodatkowych informacji, które potwierdzą wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID – 19 na należyte wykonanie umowy. Zmiana terminu realizacji Umowy będzie proporcjonalna do okresu trwania skutków uniemożliwiających jej realizację, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie z tego powodu; 4). konieczności wprowadzenia zmian, w tym wydłużenie terminu realizacji umowy, które będą następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a innym niż Wykonawca podmiotem, w tym Instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowana jest Umowa. Powyższe zmiany wprowadzone do Umowy będą odpowiadały zakresowi zmian jakie zostały wprowadzone do umowy z Instytucją nadzorująca lub kontrolującą projekt. 2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 2, jest możliwa przy spełnieniu łącznie następujących przesłanek: 1). wskazana nowa osoba musi spełniać warunek udziału w postępowaniu, określony w rozdziale VII ust. 2 pkt 2 SIWZ (w zależności od funkcji zmienianej lub dodawanej osoby) oraz posiadać minimum takie samo doświadczenie (tj. musi uzyskać co najmniej taką liczbę punktów, jaką uzyskała osoba występująca pierwotnie w ramach kryterium określonego w SIWZ – w przypadku, gdy zmiana dotyczy osoby poddanej ocenie w ramach kryteriów oceny ofert). 2). zmiana osoby, o której mowa w pkt 1, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego; 3). w przypadku konieczności zmiany osoby biorącej udział w realizacji umowy w następstwie wystąpienia zdarzeń opisanych w ust. 1 pkt 2) lit. a) i lit. c), Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany osoby w terminie do 2 dni roboczych od powzięcia informacji o okolicznościach powodujących zmianę osoby. Zamawiający pisemnie zaakceptuje lub zgłosi uwagi do propozycji Wykonawcy w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego wniosku Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy, w okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt 1), pkt 2) lit. b) oraz pkt 3. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany umowy wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa wyżej, mają lub będą miały wpływ na wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 5. W terminie 7 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów. 6. Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego – w ocenie Zamawiającego – wniosku. W przypadku uwzględnienia wniosku przez Zamawiającego Strony podejmą działania w celu uzgodnienia treści aneksu do umowy oraz jego podpisania. 7. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy powodować będzie konieczność zmiany umowy, strony dokonają niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym przepisami. 8. Zmiany, o których mowach w ust. 1 pkt 2, nie spowodują zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy. 9. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 5 ust. 3 (zmiana osób do kontaktu).
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy Mając na uwadze postanowienia rozdziału II ust. 1 SIWZ, Zamawiający informuje, że Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wnoszone do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.

Criterion

Kryteria Doświadczenie eksperta ds. studiów wykonalności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)