GuidZP400 |
581a0f8b-3040-42c9-91cf-ec252b942942
|
Biuletyn |
544472-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej
|
Regon |
49204720400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zubrzyca Górna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
388
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zubrzyca Górna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-484
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-18 28-527-09
|
Zamawiajacy fax |
0-18 28-527-09
|
Zamawiajacy email |
biuro@orawa.eu
|
Adres strony url |
www.orawa.eu
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„MUZEA OTWARTE – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego” realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.orawa.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orawa.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
piemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum – Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej z siedzibą, 34-484 Zubrzyca Górna –Biuro – Budynek Plebanii.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i obsługa techniczna aplikacji mobilnej dla Muzeum-OPE w Zubrzycy Górnej w ramach projektu pod nazwą „MUZEA OTWARTE – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego” realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZP/271/01/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie aplikacji mobilnej dla Muzeum-OPE w Zubrzycy Górnej w ramach projektu pod nazwą „MUZEA OTWARTE – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego” realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020.
2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
nie dotyczy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł odpowiadające usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. budowie aplikacji na urządzenia mobilne oraz wykorzystujące technologię GPS.
2. W zakresie zdolności zawodowych:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i skieruje do realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy do dysponowania następujących osób:
- co najmniej jednym programistą posiadających minimum dwuletnim doświadczeniem w projektowaniu aplikacji,
- co najmniej jednym tłumaczem języka angielskiego, legitymującym się ukończonymi studiami wyższymi magisterskimi na kierunku filologia lub ukończonymi magisterskimi studiami wyższymi na innym kierunku i studiami podyplomowymi w zakresie tłumaczeń, w zakresie języka angielskiego lub certyfikatem C2 „lub równoważnym” (na poziomie biegłym) tłumaczonego języka lub native speakerem, posiadającym co najmniej trzyletnie doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym w języku angielskim lub native speakerem z wykształceniem potwierdzającym znajomość języka polskiego i posiadającym doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym z co najmniej trzyletnim doświadczeniem;
- co najmniej jednym tłumaczem języka słowackiego, legitymującym się ukończonymi studiami wyższymi magisterskimi na kierunku filologia lub ukończonymi magisterskimi studiami wyższymi na innym kierunku i studiami podyplomowymi w zakresie tłumaczeń,
w zakresie języka słowackiego lub certyfikatem C2 „lub równoważnym” (na poziomie biegłym) tłumaczonego języka, posiadającym co najmniej trzyletnie doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym w języku słowackim lub native speakerem z wykształceniem potwierdzającym znajomość języka polskiego i posiadającym doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym z co najmniej trzyletnim doświadczeniem;
- co najmniej jednym zawodowym lektorem języka polskiego: native speaker,
z wykształceniem potwierdzającym znajomość języka polskiego, posiadającym doświadczenie lektorskie w nagraniach np. filmowych, reklamowych, wydawniczych (audiobooki) – min. dwa nagrania, w okresie dwóch lat przed upływem składania ofert,
- co najmniej jednym zawodowym lektorem języka słowackiego: native speaker,
z wykształceniem potwierdzającym znajomość języka słowackiego posiadającym doświadczenie lektorskie w nagraniach np. filmowych, reklamowych, wydawniczych (audiobooki) – min. dwa nagrania, w okresie dwóch lat przed upływem składania ofert
- co najmniej jednym tłumaczem PJM posiadającym ukończone odpowiednie studia potwierdzone dyplomem lub ukończone odpowiednie kursy/szkolenia potwierdzone certyfikatem oraz posiadającym doświadczenie w zawodzie tłumacza PJM - min. 50 godz. tłumaczeń w okresie dwóch lat przed upływem składania ofert,
- co najmniej jednym audiodeskryptorem posiadającym doświadczenie w opracowaniu materiałów audiowizualnych dla osób z wadami wzroku (np. przy opracowywaniu opisów umożliwiających niewidomym odbiór wystaw czasowych, ekspozycji muzealnych, filmów, przedstawień teatralnych, sztuk plastycznych oraz wszelkich innych przekazów wizualnych) - min. dwie audiodeskrypcje, w okresie dwóch lat przed upływem składania ofert.
- o najmniej jednym grafikiem posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie
w tworzeniu różnego rodzaju projektów graficznych, aplikacji na urządzenia mobilne i map do nich, która pracowała w charakterze grafika w co najmniej 3 projektach obejmujących tworzenie grafik, map i podstawowych animacji w aplikacjach na urządzenia mobilne.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zamówień sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ przedstawiające informacje określone w rozdziale 5 tj. dwa zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł odpowiadające usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. budowie aplikacji na urządzenia mobilne oraz wykorzystujące technologię GPS.
2. Wykazu osób, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w tym:
- co najmniej jednym programistą posiadających minimum dwuletnie doświadczenie w projektowaniu aplikacji,
- co najmniej jednym tłumaczem języka angielskiego, legitymującym się ukończonymi studiami wyższymi magisterskimi na kierunku filologia lub ukończonymi magisterskimi studiami wyższymi na innym kierunku i studiami podyplomowymi w zakresie tłumaczeń,w zakresie języka angielskiego lub certyfikatem C2 „lub równoważnym” (na poziomie biegłym) tłumaczonego języka lub native speakerem, posiadającym co najmniej trzyletnie doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym w języku angielskim lub native speakerem z wykształceniem potwierdzającym znajomość języka polskiego i posiadającym doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym z co najmniej trzyletnim doświadczeniem;
- co najmniej jednym tłumaczem języka słowackiego, legitymującym się ukończonymi studiami wyższymi magisterskimi na kierunku filologia lub ukończonymi magisterskimi studiami wyższymi na innym kierunku i studiami podyplomowymi w zakresie tłumaczeń, w zakresie języka słowackiego lub certyfikatem C2 „lub równoważnym” (na poziomie biegłym) tłumaczonego języka, posiadającym co najmniej trzyletnie doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym w języku słowackim lub native speakerem z wykształceniem potwierdzającym znajomość języka polskiego i posiadającym doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym z co najmniej trzyletnim doświadczeniem;
- co najmniej jednym zawodowym lektorem języka polskiego: native speaker, z wykształceniem potwierdzającym znajomość języka polskiego, posiadającym doświadczenie lektorskie w nagraniach np. filmowych, reklamowych, wydawniczych (audiobooki) – min. dwa nagrania, w okresie dwóch lat przed upływem składania ofert,
- co najmniej jednym zawodowym lektorem języka słowackiego: native speaker, z wykształceniem potwierdzającym znajomość języka słowackiego posiadającym doświadczenie lektorskie w nagraniach np. filmowych, reklamowych, wydawniczych (audiobooki) – min. dwa nagrania, w okresie dwóch lat przed upływem składania ofert
- co najmniej jednym tłumaczem PJM posiadającym ukończone odpowiednie studia potwierdzone dyplomem lub ukończone odpowiednie kursy/szkolenia potwierdzone certyfikatem oraz posiadającym doświadczenie w zawodzie tłumacza PJM – min. 50 godz. tłumaczeń w okresie dwóch lat przed upływem składania ofert,
- co najmniej jednym audiodeskryptorem posiadającym doświadczenie w opracowaniu materiałów audiowizualnych dla osób z wadami wzroku (np. przy opracowywaniu opisów umożliwiających niewidomym odbiór wystaw czasowych, ekspozycji muzealnych, filmów, przedstawień teatralnych, sztuk plastycznych oraz wszelkich innych przekazów wizualnych – min. dwie audiodeskrypcje, w okresie dwóch lat przed upływem składania ofert,
- co najmniej jednym grafikiem posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie w tworzeniu różnego rodzaju projektów graficznych, aplikacji na urządzenia mobilne i map do nich, która pracowała w charakterze grafika w co najmniej 3 projektach obejmujących tworzenie grafik, map i podstawowych animacji w aplikacjach na urządzenia mobilne.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ,
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ,
3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ,
4. Propozycja wykonania aplikacji mobilnej (2 wizualizacje ekranów aplikacji, 2 makiety),
5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 9 do SIWZ.
6. Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza) do działania w imieniu wykonawcy – jeżeli zostało udzielone.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
Szczegółowa informacja dotycząca wadium została opisana w Rozdziale 9 SIWZ.
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 12 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z zapisami Rozdziału 17 SIWZ oraz projektem umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak w projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w razie konieczności wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Zarządzającej Programem, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
4. Zamawiający dokona zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiany określone w ust. 4 zostaną wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiany stawki podatku VAT mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
6. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w treści umowy:
1) w zakresie terminu wykonania w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, przy czym w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania okoliczności uzasadniających taką zmianę,
b) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń),
c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
d) wystąpienia siły wyższej,
e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania przedmiotu umowy nie wynikającego z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,
f) zmiany zasad lub warunków dofinansowania zadania, podziału realizacji przedmiotu umowy na etapy.
2) w zakresie rozwiązań technicznych wykonania przedmiotu umowy:
a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w zakresie technologii wykonywanych prac tylko w przypadku, gdy rozwiązanie jest równorzędne lub funkcjonalnie lepsze od założonego w dokumentacji przetargowej, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia umownego,
b) w przypadku, gdy realizacja przedmiotu umowy według dokumentacji przetargowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji przetargowej.
3) w zakresie zmiany zakresu prac lub wynagrodzenia:
a) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy; w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego stanowiącego przedmiot umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczonego zakresu,
w takim stosunku w jakim ograniczone prace pozostają do całości robót,
b) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla zakresu objętego przedmiotem umowy,
4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
a) wprowadzenia nowego podwykonawcy,
b) rezygnacji podwykonawcy,
c) zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, przy czym Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe zmiany, po pisemnym zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez Wykonawcę.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1) - dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej, Zubrzyca Górna, NIP 735-10-20-718, REGON 492047204, e-mail: biuro@orawa.eu;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: (biuro@orawa.eu);
3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) i e) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji tego postępowania;
4) dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom, osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów;
5) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego, a następnie przez okres 5 lat począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy; okres ten dotyczy również Wykonawców, którzy złożyli oferty nie uznane za najkorzystniejsze; tj. Zamawiający nie zawarł
z nimi umowy w sprawie zamówienia publicznego;
7) podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty;
8) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) stosowanie do art. 22 RODO w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, a dane nie będą podlegać profilowaniu;
10) osobie, której dane są przetwarzane przysługują następujące uprawnienia:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
11) osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO.
|