GuidZP400 |
c60ae1e1-088c-4fa6-9dac-decfc5625c37
|
Biuletyn |
545701-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Burmistrz Miasta Bielawa
|
Regon |
89071782300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(074) 8334-255
|
Zamawiajacy fax |
748 335 838
|
Zamawiajacy email |
inwest@um.bielawa.pl
|
Adres strony url |
www.bielawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zdalna Szkoła +
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup laptopów w ramach projektu Zdalna Szkoła +”
|
Numer referencyjny |
IZ.271.41.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
30 sztuk laptopów zgodnych ze Specyfikacją
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę
gwarancyjną nie niższą niż 50.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub
zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia
publiczne; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 1991 r. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane prawidłowo i ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z opublikowanym w BIP wzorem umowy. 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub
zaleceń instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia. 2) w przypadku wycofania z oferty producenta lub dystrybucji produktu o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy i
zastąpienie oferowanego produktu nowszym, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wskazane w ofercie. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o fakcie zmiany, w ww.
zakresie, przed terminem dostawy. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć nowy produkt za cenę nie wyższą niż podana w ofercie; 3) w zakresie terminu realizacji dostaw w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność
zmiany tego terminu z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia. 4) w przypadkach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego, kwestiami ekonomicznymi lub logistycznymi – dopuszcza się zmianę
umowy polegającą na ustaleniu innych niż pierwotne, zasad przeprowadzenia wydania i odbioru przedmiotu zamówienia, Strona 4 z 5 5) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa
znajdujących zastosowanie do niniejszej umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie dostosowania jej treści do zmienionych przepisów.
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|