GuidZP400 |
1109d9f5-96f9-4968-a556-e9ab36bd5454
|
Biuletyn |
546729-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
|
Regon |
51087919600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Wł. Andersa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Iława
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
896 449 601
|
Zamawiajacy fax |
896 492 425
|
Zamawiajacy email |
dzp@szpital.ilawa.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.ilawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.ilawa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.ilawa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Władysława Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
|
Numer referencyjny |
13/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 13/2020)Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne I,Część nr 2 Wchłanialna gąbka żelatynowa,Część nr 3 Opatrunki specjalistyczne II,Część nr 4 Opatrunki,Część nr 5 Podkłady,Część nr 6 Pianka myjąco-pielęgnująca i krem ochronny
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH-KONTRAHENCI Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3. 2. W Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie, powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: abi@szpital.ilawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom świadczącym na rzecz Powiatowego Szpitala w Iławie usługi serwisowe: oprogramowania, sprzętu informatycznego, na podstawie zawartych z tymi podmiotami rzeczowych umów powierzenia danych osobowych. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spoza Unii Europejskiej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez: • umowy - 10 lat • dokumentacja postępowania przetargowego – 5 lat • faktury VAT – 5 lat • dokumentacja postępowania przetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej, przechowywana jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z UE. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla zadania nr 4 Opatrunki 1. Karty danych technicznych wystawionych przez producenta wyrobów, na potwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 2.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 2.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 2.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 2.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 2.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku Vat cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 2.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. 4.Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych 5.Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust 4 Wykonawca ma uwzględnić w ofercie wynagrodzenie na 2020 rok, co oznaczałoby, że Wykonawca nie będzie mógł ubiegać się o waloryzację wynagrodzenia na rok 2021.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Hydrożel stosowany w trudno gojących się ranach 15g szt 400
2 Opatrunek z siatki bawełnianej o dużych oczkach ,impregnowanej neutralną maścią , nie zaweierający składników czynnych i uczulających. Rozmiar 10cm x 10cm . Opakowanie 10szt opakowanie 60
3 Antybakteryjny opatrunek zawierajacy jony srebra,jałowy.Rozmiar 10x10cm. szt 400
4 Przylepiec zastępujący nici chirurgiczne łączący i zbliżaący brzegi ran,pokryty klejem poliakrylowym.Rozmiar 3x76mm lub 3x75mm. X 100 szt szt 10
5 Przezroczysty opatrunek samoprzylepny z folii poliuretanowej do mocowania kaniul i cewników. .Rozmiar 10x12-15cm.Opakowanie 50szt. opakowanie 90
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2 Wchłanialna gąbka żelatynowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Wchlanialna gąbka żelatynowa o rozmiarach 80x50x1mm x 10szt opakowanie 24
2 Wchlanialna gąbka żelatynowa o rozmiarach 80x50x10mm x 10szt opakowanie 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3 Opatrunki specjalistyczne II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Plastry nasączone chlorheksydyną 10x10cm.Opakowanie 10szt. opakowanie 600
2 Hypoalergiczny,sterylny,przezroczysty opatrunek z folii poliuretanowej stanowiącej barierę mikrobiologiczną,wodoszczelny z nacięciem umożliwiający wymianę gazową pomiedzy skórą a środowiskiem,do mocowania kaniul u noworodków 5cmx6cm.Opakowanie 100szt. opakowanie 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4 Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wymaga się, aby masa powierzchniowa gazy 17N, z której wykonane są zaoferowane wyroby wynosiła min. 23g/m2 zgodnie z normą PN-EN 14 079 oraz FP VI.
2. Na potwierdzenie spełnienia powyższych parametrów wymaga się dołączenia karty danych technicznych wystawionych przez producenta wyrobów.
1 Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa (opakowanie 500g) kg 20
2 Gaza opatrunkowa 17-nitkowa szer.90cm. W składkach po 200mb lub po 100mb.,gaza sklasyfikowana jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych mb 70000
3 Lignina medyczna bielona w arkuszach (opakowanie 5kg.) kg 3000
4 Opaska dziana podtrzymujaca 4mx10cm,pakowana indywidualnie sztuka 26000
5 Opaska dziana podtrzymujaca 4mx15cm,pakowana indywidualnie sztuka 24000
6 Opaska dziana podtrzymujaca 4mx5cm,pakowana indywidualnie sztuka 12000
7 Opaska gipsowa 3mx15cm,szybkowiążąca gaza nośna opaski obustronnie pokryta gipsem medycznym, czas modelowania 2-3 minuty , maksymalny czas wiązania 4-5 minut sztuka 6000
8 Opaska gipsowa 3mx20cm,szybkowiążąca gaza nośna opaski obustronnie pokryta gipsem medycznym,czas modelowania 2-3 minuty , maksymalny czas wiązania 4-5 minut sztuka 100
9 Opaska gipsowa 3mx10cm,szybkowiążąca gaza nośna opaski obustronnie pokryta gipsem medycznym,czas modelowania 2-3 minuty , maksymalny czas wiązania 4-5 minut sztuka 4400
10 Opaska gipsowa 3mx10cm,szybkowiążąca gaza nośna opaski obustronnie pokryta gipsem medycznym,czas modelowania 2 minuty , maksymalny czas wiązania 3 minuty sztuka 800
11 Serweta operacyjna 4-warstwowa,45cmx45cm z elementem rtg i tasiemką,serweta sklasyfikowana jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych sztuka 50000
12 Kompres gazowy jałowy 17-nitkowy,8-warstwowy,9cmx9cm lub 10cmx10cm.(opakowanie 3sztuki wewnątrz pakowany indywidualnie) , kompres sklasyfikowany jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych wielkość wykroju gazy z której wykonany jest kompres min. 20cm x 39,5cm opakowanie 30000
13 Kompres gazowy niejałowy 17-nitkowy,12-warstwowy,10cmx10cm z nitką RTG.(opakowanie 100szt) kompres sklasyfikowany jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych wielkość wykroju gazy z której wykonany jest kompres min. 30cm x 40cm opakowanie 1000
14 Gaza opatrunkowa 17-nitkowa ,1m2,sterylizowana parą wodną,gaza sklasyfikowana jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych sztuka 14000
15 Gaza opatrunkowa 17-nitkowa ,0,5m2,sterylizowana parą wodną gaza sklasyfikowana jako wyrób medyczny klasy II a zgodnie z 7 regułą klasyfikacji wyrobów medycznych sztuka 4000
16 Opaska elastyczna5mx15cm. z zapinką lub 2 zapinkami wewnątrz opakowania indywidualnego sztuka 12000
17 Podkład chłonny 60cmx60cm. Z wkładem celulozowym (opakowanie 30szt.) Chłonność wg. ISO 11948-1 min 950g opakowanie 1100
18 Podkład chłonny 60cmx90cm. Z wkładem celulozowym (opakowanie 30szt.) Chłonność wg. ISO 11948-1 min 1600g opakowanie 1400
19 Przylepiec wlókninowy z klejem hypoalergicznym 5cmx9,14-9,2,m sztuka 240
20 Przylepiec wlókninowy z klejem hypoalergicznym 2,5cmx9,14-9,2,m sztuka 4500
21 Przylepiec na porowatej przezroczystej folii z klejem hypoalergicznym 2,5cmx9,14-9,2,m dający się dzielić bez użycia nożyczek sztuka 3200
22 Jałowy przylepiec na włókninie do zabezpieczania wkłuć z zaokrąglonymi rogami z nacięciem i dodatkowym tamponem , 8cmx5,8-6cm (opakowanie 50szt) opakowanie 1800
23 Syntetyczny podkład podgipsowy 15cmx3m sztuka 8600
24 Elastyczny bandaż samoprzylepny 8cmx4,5m lub 8cm.x4m sztuka 150
25 Elastyczna siatka opatrunkowa na palec zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 8
26 Elastyczna siatka opatrunkowa na ramię i przedramię zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 60
27 Elastyczna siatka opatrunkowa na głowę,zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 55
28 Elastyczna siatka opatrunkowa na tułów dorosłego człowieka zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 70
29 Elastyczna siatka opatrunkowa na podudzie,kolano łokieć stopę zamawiana długość w stanie swobodnym w opakowaniu jednostkowym minimum 11m opakowanie 45
30 Taśma włókninowa przylepna antyalergiczna o rozm.10mx30cm sztuka 400
31 Przylepiec włokninowy z opatrunkiem 6cmx1m sztuka 1700
32 Kompres włókninowy 4-warstwowy lub 6-warstwowy,jałowy,z wycięciemy Y 7,5cmx7,5cm (opakowanie 2sztuki) sterylizowany parą wodną opakowanie 3000
33 Kompres włókninowy 4-warstwowy jałowy,rozm7,.5cmx7,5cm (opakowanie 3sztuki) sterylizowany parą wodną opakowanie 40000
34 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym , jałowy 5cm x 7.2cm x 100szt o zaokraglonych brzegach opakowanie 160
35 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym , jałowy 10cm x 8cm x 50szt o zaokrąglonych brzegach opakowanie 140
36 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym , jałowy 10cm x 20cm x 50szt o zaokrąglonycxh brzegach opakowanie 100
37 Opatrunek włókninowy z wkładem chłonnym , jałowy 10cm x 30cm x 50szt o zaokrąglonycxh brzegach opakowanie 40
38 Tupfer-fasola z nitką rtg niejałowy wykonany z gazy min.17nitkowej rozmiar 8cm-9,5cm x 8cm-9,5cm sztuka 10000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 5 Podkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Podkład foliowy włókninowy 130cmx90cm sztuka 60000
2 Higieniczny podkład ochronny bibułowo -foliowy w roli 51x80cm sztuka 28000
3 Higieniczny podkład ochronny w roli bibułowo -foliowy 33x48-50cm. sztuka 40000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 6 Pianka myjąco-pielęgnująca i krem ochronny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Pianka myjąco-pielęgnująca o poj.500ml zawiera d-panthenol , naturalną oliwę ,popchłaniająca zapacz moczu 500ml opakowanie 240
2 Krem ochronny z argininą do skóry 200ml opakowanie 160
|
| |