„Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych (zamówienie z podziałem na 3 części)”

Publication date 2020-06-02
End date 2020-06-10 00:00:00
Instytucja 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Miejscowość Nowa Dęba
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546623-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych (zamówienie z podziałem na
3 części) do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu
33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie.
2. Szczegółową ilość i asortyment oraz opis przedmiotu zamówienia
w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania określają:
1) Załączniki nr 1 do SIWZ – opis przedmiotów zamówienia
2) Załącznik nr 2, 2A oraz 2B do SIWZ – szczegółowa wycena oferty
w zależności od części, której dotyczy.
3. Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) Część nr 1 – dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego
w Nowej Dębie – opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowa wycena oferty została przedstawiona w załączniku nr 2 do SIWZ
2) Część 2 - dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego
w Kielcach – opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowa wycena oferty została przedstawiona
w załączniku nr 2A do SIWZ;
3) Część 3 - dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego
w Sandomierzu – opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowa wycena oferty została przedstawiona w załączniku nr 2B do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a617068-4739-42e1-9c18-a252af46fd68
Biuletyn 546623-N-2020
Zamawiajacy nazwa 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Regon 18069282800000
Zamawiajacy adres ulica Anieli Krzywoń
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Dęba
Zamawiajacy kod pocztowy 39-460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 261 162 504,
Zamawiajacy fax 261 162 506
Zamawiajacy email 33WOG.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Adres strony internetowej http://platformazakupowa.pl/pn/33wog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny http://platformazakupowa.pl/pn/33wog
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie, ul. Anieli Krzywoń 1 39-460 Nowa Dęba
Komunikacja elektroniczna wymaga http://platformazakupowa.pl/pn/33wog/proceedings
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych (zamówienie z podziałem na 3 części)”
Numer referencyjny Zp36/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych (zamówienie z podziałem na 3 części) do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie. 2. Szczegółową ilość i asortyment oraz opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania określają: 1) Załączniki nr 1 do SIWZ – opis przedmiotów zamówienia 2) Załącznik nr 2, 2A oraz 2B do SIWZ – szczegółowa wycena oferty w zależności od części, której dotyczy. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części: 1) Część nr 1 – dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Nowej Dębie – opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowa wycena oferty została przedstawiona w załączniku nr 2 do SIWZ 2) Część 2 - dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Kielcach – opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowa wycena oferty została przedstawiona w załączniku nr 2A do SIWZ; 3) Część 3 - dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Sandomierzu – opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowa wycena oferty została przedstawiona w załączniku nr 2B do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie realizowane będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. 2. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą z częstotliwością - 1 raz na dwa tygodnie w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku. Częstotliwość dostaw może być zmieniona w zależności od bieżących potrzeb wynikających ze specyfiki rejonu zaopatrywania i infrastruktury magazynowej, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa przechowywania żywności u odbiorcy wojskowego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 3. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z art. 20 ust.12 pkt., 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego. lub - posiadają obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub - posiadają zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy podmiotów zbiorowych; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ); 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 6. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione 5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających posiadanie: - aktualnej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z art. 20 ust.12 pkt., 2 ustawy z dnia 16.12.2005r o produktach pochodzenia zwierzęcego. lub - obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub - zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Nowej Dębie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Nowej Dębie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Kielcach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Kielcach
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Sandomierzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów garmażeryjnych głęboko mrożonych do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w Sandomierzu
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)