GuidZP400 |
7ed8585c-8445-4c1c-a806-3d7698664c31
|
Biuletyn |
546157-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
|
Regon |
19311273000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-451
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 698 21 50
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 698 21 65
|
Zamawiajacy email |
biuro@ppnt.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.ppnt.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ppnt.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ppnt.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A.510, Sekretariat, (budynek IV wejście A, V piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 214 tys. euro na usługę serwisu sprzętu i oprogramowania sieciowego w PPNT Gdynia
|
Numer referencyjny |
DO.2800.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu sprzętu i oprogramowania sieciowego w PPNT Gdynia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku 4 do SIWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 5 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-07-06T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonych do SIWZ „Istotnych postanowieniach umowy” załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w uPzp oraz wskazanych poniżej, w następującym zakresie:
2.1. przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego, w tym:
a. odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy i związane z tym obniżenie wynagrodzenia za odstąpioną od realizacji cześć umowy;
2.2. terminu realizacji umowy w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
a. wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego,
b. nie udostępnienia przez Zamawiającego miejsca wykonywania przedmiotu umowy,
2.3. siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy/terminu realizacji umowy zgodnie z SIWZ; przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec;
2.4. podwykonawców, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę; Zamawiający jest zobowiązany do wyrażenia zgody w przypadku spełnienia przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny;
2.5. wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2.6. sposobu płatności, terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Ofertę należy złożyć do dnia 16.06.2020 r., do godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego: w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia, adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A5.10, Sekretariat, (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro)
2. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.06.2020 r. o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, salka F 0.17 (budynek IV, parter).
3. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą np. pocztą kurierską o terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
4. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę Wykonawcy.
|