DOSTAWA SPRZĘTU NA WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI WOJSKOWEJ I MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO

Publication date 2020-06-02
End date 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546327-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392210007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Boks dystrybutora szt 2
2 Pomocnik kelnerski montowany szt 2
3 Stanowisko szafkowe otwarte, wymiary szt 2
4 Stół chłodniczy z wanną chłodnicza szt 2
5 Nadstawka z oświetleniem diodowym szt 2
6 Stanowisko szafkowe narożne 90° zewnętrzne, szt 2
7 Witryna chłodnicza prosta z klapkami w podstawie szafkowej, szt 2
8 Stanowisko szafkowe z bemarem wodnym wielokomorowym, szt 4
9 Nadstawka (N/G), szt 4
10 Witryna chłodnicza prosta z klapkami w podstawie szafkowej, szt 2
11 Stanowisko szafkowe narożne 90°, szt 2
12 Stół chłodniczy z wanną chłodnicza, szt 2
13 Nadstawka z oświetleniem diodowym, szt 2
14 Pomocnik kelnerski montowany, szt 2
15 Zabudowa dekoracyjna z cokołem zabudowa drewnopodobna frontowa + lewa + prawa, na całej długości ciągu szt 1
16 Półka do przesuwania tac, na całej długości ciągu szt 1
17 Dystrybutor tac szt 2
18 Dystrybutor sztućców szt 2
19 Dystrybutor talerzy szt 2
20 Wyświetlacz elektroniczny jadłospisu szt 2
21 Szafa chłodnicza o pojemności 1100 – 1200 l. szt 2
22 Przesłona prostopadła oddzielająca dwie wydawalnie od strony konsumentów szt 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba1e937a-6067-4f23-9954-c7dc4436da38
Biuletyn 546327-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 01157424400000
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email d.magdziarz@akademia.mil.pl,
Adres strony url https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, https://aszwoj.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym AszWoj - budynek 4 - portiernia
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU NA WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI WOJSKOWEJ I MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO
Numer referencyjny PK.ZZP.261.30.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1 Boks dystrybutora szt 2 2 Pomocnik kelnerski montowany szt 2 3 Stanowisko szafkowe otwarte, wymiary szt 2 4 Stół chłodniczy z wanną chłodnicza szt 2 5 Nadstawka z oświetleniem diodowym szt 2 6 Stanowisko szafkowe narożne 90° zewnętrzne, szt 2 7 Witryna chłodnicza prosta z klapkami w podstawie szafkowej, szt 2 8 Stanowisko szafkowe z bemarem wodnym wielokomorowym, szt 4 9 Nadstawka (N/G), szt 4 10 Witryna chłodnicza prosta z klapkami w podstawie szafkowej, szt 2 11 Stanowisko szafkowe narożne 90°, szt 2 12 Stół chłodniczy z wanną chłodnicza, szt 2 13 Nadstawka z oświetleniem diodowym, szt 2 14 Pomocnik kelnerski montowany, szt 2 15 Zabudowa dekoracyjna z cokołem zabudowa drewnopodobna frontowa + lewa + prawa, na całej długości ciągu szt 1 16 Półka do przesuwania tac, na całej długości ciągu szt 1 17 Dystrybutor tac szt 2 18 Dystrybutor sztućców szt 2 19 Dystrybutor talerzy szt 2 20 Wyświetlacz elektroniczny jadłospisu szt 2 21 Szafa chłodnicza o pojemności 1100 – 1200 l. szt 2 22 Przesłona prostopadła oddzielająca dwie wydawalnie od strony konsumentów szt 1
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: dostawa będzie realizowana jednorazowo licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (minimalnie 3 tygodnie, maksymalnie 7 tygodni). (UWAGA! Czas dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).
Czy wadium 1
Wadium W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy, 2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)