GuidZP400 |
98b8b2c5-3634-4c13-b2db-c87a69fe5fc3
|
Biuletyn |
542605-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
|
Regon |
60501340000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846 773 333
|
Zamawiajacy fax |
846 386 669
|
Zamawiajacy email |
zampupl@szpital.zam.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zam.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, kuriera lub złożyć osobiście w pok. 248.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 248 - kancelaria szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa art. spożywczych
|
Numer referencyjny |
AGZP 3320.39.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów spożywczych - 6 zadań asortymentowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
121653,16
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
. Charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzona przez Wykonawcę zawierająca nazwę handlową oferowanego produktu, producenta, wielkość i rodzaj opakowania,termin przydatności do spożycia liczony od daty dostawy do produktów do Zamawiającego.
2. Szczegółowy wykaz składników użytych do produkcji oferowanego asortymentu z wyszczególnieniem alergenów. Wskazane alergeny muszą być zgodne z rozporządzeniem UE nr 1169/2011 (dla każdej pozycji oddzielnie). W przypadku zaoferowania produktów więcej niż jednego producenta, Zamawiający wymaga dostarczenia składu asortymentowego produktów wszystkich oferowanych producentów.
3. Oświadczenie o wdrożeniu i utrzymaniu zasad systemu HACCP oraz, że wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia na każde żądanie zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego wdrożenie i utrzymanie systemu HACCP, dokument (zaświadczenie) powinien być wydany w okresie 6 miesięcy,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzona przez Wykonawcę zawierająca nazwę handlową oferowanego produktu, producenta, wielkość i rodzaj opakowania,termin przydatności do spożycia liczony od daty dostawy do produktów do Zamawiającego.
2. Szczegółowy wykaz składników użytych do produkcji oferowanego asortymentu z wyszczególnieniem alergenów. Wskazane alergeny muszą być zgodne z rozporządzeniem UE nr 1169/2011 (dla każdej pozycji oddzielnie). W przypadku zaoferowania produktów więcej niż jednego producenta, Zamawiający wymaga dostarczenia składu asortymentowego produktów wszystkich oferowanych producentów.
3. Oświadczenie o wdrożeniu i utrzymaniu zasad systemu HACCP oraz, że wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia na każde żądanie zamawiającego, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego wdrożenie i utrzymanie systemu HACCP, dokument (zaświadczenie) powinien być wydany w okresie 6 miesięcy,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określone we wzorze umowy stanowiącym integralną cześć SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przyprawy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Różne artykuły spożywcze - 63 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Kawa i herbata
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Makarony
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Tłuszcze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,97
|
Zalacznik krotki opis |
Dżem i Marmolada
|
| |