GuidZP400 |
a064fe68-3565-47ad-940c-837cadd244c7
|
Biuletyn |
546473-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30852500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
96
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czarnków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
067 35 28 090
|
Zamawiajacy fax |
067 35 28 171
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zzozczarnkow.x.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.czarnkow.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
platformazakupowa.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zoz
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.platformazakupowa.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.platformazakupowa.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 96, 64-700 Czarnków - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/5/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w formularzach cenowych
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie zgodne ze wzorem zawartym w SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie zgodne ze wzorem zawartym w SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w Tomie III SIWZ Wykonawca do oferowanego dla dostawy wyrobu medycznego, w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (T. jedn. Dz.U. 2017.211 z 2017.02.03) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu. ( do wglądu na żądanie Zamawiającego). 2. Wykonawca składa oświadczenie o dysponowaniu deklaracjami zgodności CE dla oferowanych dostaw ( do wglądu na żądanie Zamawiającego). 3.Do składanej oferty należy załączyć wypełnione tabele z Tomu III. W tabelach należy podać nazwę oferowanego materiału i producenta. Należy także złożyć oświadczenie o udostępnienie na życzenie Zamawiającego kart katalogowych, kart charakterystyki oferowanego asortymentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SI2. 2. Oświadczenie RODO – stanowiące zał. Nr 5 do SIWZ 3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane (nie jest wymagane)
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
wskazane w szczegółowych warunkach umowy stanowiących tom III SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest: Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie z siedzibą przy ulicy Kościuszki 96, 64-700 Czarnków Inspektorem ochrony danych osobowych jest: Pan Arkadiusz Kościelski tel. kontaktowy: (67) 35 28 180, adres e-mail: iod@zzozczarnkow.x.pl Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). Odbiorcami danych mogą być również dostawcy usług zaopatrujących Szpital w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające zarządzanie Szpitalem (w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych, firmy kurierskie i pocztowe), a także dostawcy usług prawnych i doradczych oraz wspierających w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelarie prawne, podatkowe, firmy windykacyjne). Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Jako Administrator danych, zapewniamy prawo do: a) dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (na podstawie art. 15 RODO); b) sprostowania Państwa danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO) *; c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (na podstawie art. 18 RODO)**; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; Jednocześnie informujemy, iż nie przysługuje Państwu prawo do: a) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; b) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ________________________________________ Podstawy Prawne przetwarzania danych osobowych 1. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, powyżej jako „RODO”. 2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, powyżej jako Pzp”. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33135,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8520,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5054,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5280,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ
|
| |