Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania Zdalna Szkoła + w Gminie Międzyrzecz

Publication date 2020-06-02
End date 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Gmina Międzyrzecz
Miejscowość Międzyrzecz
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546402-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego w ramach zadania „Zdalna Szkoła + w Gminie Międzyrzecz”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2.1. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad
i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania.
2.2. Wszystkie sprzęty powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych
i uprzedniego używania tzn., że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone sprzęty muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
.3. Każdy z dostarczonych sprzętów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z normami europejskimi i krajowymi oraz oznakowany znakiem CE.
2.4. Wszystkie urządzenia muszą posiadać podręcznik użytkownika w języku polskim. Instrukcje zostaną przekazane Zamawiającemu w dniu dostawy sprzętu w formie płyty CD lub adresu strony internetowej, na której instrukcja jest dostępna lub jest do pobrania.
2.5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
2.6. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa.
3. Zawarte w SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów
o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez dostawcę minimalnej gwarancji na dostarczony sprzęt wg opisu przedmiotu zamówienia, licząc od dnia dostarczenia sprzętu. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert i Wykonawca może zaproponować wydłużonym termin, za co uzyska odpowiednio wyższą ilość punktów. Kryteria oceny ofert zostały opisane w pkt. 13 SIWZ.
5. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnie z umową wolnego od wad.
6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nazwy własne podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności.
7. W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6883f903-62b3-4e13-8838-0862ed68fc23
Biuletyn 546402-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Międzyrzecz
Regon 21096684600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzecz
Zamawiajacy kod pocztowy 66-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 426 930
Zamawiajacy fax 957 426 979
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony url www.bip.miedzyrzecz.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup finansowany w ramach realizacji projektu pn. „Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.miedzyrzecz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.miedzyrzecz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania Zdalna Szkoła + w Gminie Międzyrzecz
Numer referencyjny WRG.271.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego w ramach zadania „Zdalna Szkoła + w Gminie Międzyrzecz”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2.1. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. 2.2. Wszystkie sprzęty powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn., że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone sprzęty muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. .3. Każdy z dostarczonych sprzętów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z normami europejskimi i krajowymi oraz oznakowany znakiem CE. 2.4. Wszystkie urządzenia muszą posiadać podręcznik użytkownika w języku polskim. Instrukcje zostaną przekazane Zamawiającemu w dniu dostawy sprzętu w formie płyty CD lub adresu strony internetowej, na której instrukcja jest dostępna lub jest do pobrania. 2.5. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 2.6. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 3. Zawarte w SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez dostawcę minimalnej gwarancji na dostarczony sprzęt wg opisu przedmiotu zamówienia, licząc od dnia dostarczenia sprzętu. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert i Wykonawca może zaproponować wydłużonym termin, za co uzyska odpowiednio wyższą ilość punktów. Kryteria oceny ofert zostały opisane w pkt. 13 SIWZ. 5. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową, Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnie z umową wolnego od wad. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Nazwy własne podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. 7. W przypadku zaproponowania produktu równoważonego Wykonawca dołączy do oferty wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia). Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę (zamówienie), której przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o łącznej wartości min. 50 000,00 zł brutto oraz załączy dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz ze szczegółową wyceną oferty/specyfikę oferowanego sprzętu wg załącznika Nr 7 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonane: 1) z powodu zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; 3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu i /lub oprogramowania; w takiej sytuacji zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę sprzętu i /lub oprogramowania będącego przedmiotem umowy na inny o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności. Zmiana sprzętu i /lub oprogramowania nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy; 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 6) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 7) w zakresie zmiany Podwykonawców, o których mowa w § 12 ust. 1 lub wprowadzenia innych Podwykonawców, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w § 12 dotyczących umowy o podwykonawstwo. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: um@miedzyrzecz.pl 2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w trybie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)