Dostawa oprogramowania wraz z usługą szkoleniową w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w "Mechaniku" oraz utworzenie nowoczesnej oferty edukacyjnej”

Publication date 2020-06-02
End date 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korzyka
Miejscowość Ryki
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546182-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:
• Dostawę specjalistycznego oprogramowania do zarządzania zasobami: Specjalistyczne oprogramowanie komputerowe służące do optymalnego zarządzania w przedsiębiorstwie zapasami, narzędziami, sprzętem i materiałami eksploatacyjnymi oraz innymi aktywami w ilości do 500 sztuk.
• Usługę szkoleniową z obsługi dostarczonego oprogramowania: − Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia/kursu dla 8 uczestników/nauczycieli (1 grupa). − Czas trwania szkolenia/kursu dla grupy: 16 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut). − Termin realizacji: Zamówienie będzie realizowane od momentu podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę uzgodnionym z Zamawiającym. − Miejsce realizacji kursu: Siedziba Zamawiającego: 08-500 Ryki, ul. Żytnia 5

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51499fa1-583d-4b72-b108-35924f7eed66
Biuletyn 546182-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korzyka
Regon 06070861400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żytnia
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Ryki
Zamawiajacy kod pocztowy 08-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 651 297
Zamawiajacy fax 81 8651297 wew. 15
Zamawiajacy email zsz@mechanikryki.pl
Adres strony url https://www.mechanikryki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Poprawa jakości kształcenia w "Mechaniku" oraz utworzenie nowoczesnej oferty edukacyjnej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zsz1.nbip.pl/zsz1/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsz1.nbip.pl/zsz1/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 9 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach, ul. Żytnia 5, 08-500 Ryki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania wraz z usługą szkoleniową w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w "Mechaniku" oraz utworzenie nowoczesnej oferty edukacyjnej”
Numer referencyjny ZSZ1.EFS.7.06.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje: • Dostawę specjalistycznego oprogramowania do zarządzania zasobami: Specjalistyczne oprogramowanie komputerowe służące do optymalnego zarządzania w przedsiębiorstwie zapasami, narzędziami, sprzętem i materiałami eksploatacyjnymi oraz innymi aktywami w ilości do 500 sztuk. • Usługę szkoleniową z obsługi dostarczonego oprogramowania: − Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia/kursu dla 8 uczestników/nauczycieli (1 grupa). − Czas trwania szkolenia/kursu dla grupy: 16 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut). − Termin realizacji: Zamówienie będzie realizowane od momentu podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę uzgodnionym z Zamawiającym. − Miejsce realizacji kursu: Siedziba Zamawiającego: 08-500 Ryki, ul. Żytnia 5
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy - w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne,tj. przewiduje się możliwość dokonania w umowie: a) zmiany danych stron umowy (np. siedziby, adresu), b) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: siły wyższej. Siła wyższa – oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu, innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem dokonania zmian może być zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania. Harmonogramu realizacji dostawy w tym terminu zakończenia realizacji dostawy, osób wyznaczonych do świadczenia usługi wymienionych w § 4 ust. 1 z zachowaniem postanowień określonych w § 4 ust. 2 na skutek okoliczności, których nie można było z pewnością przewidzieć w chwili zawarcia umowy; Terminu oraz harmonogramu wykonania zamówienia, na wniosek Zamawiającego bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było z pewnością przewidzieć w chwili zawarcia umowy; Wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; Ostatecznej ilości uczestników projektu objętych zamówieniem; Nastąpi zmiana terminu realizacji zadania objętego projektem –w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany terminu Umowy z uwzględnieniem terminu zakończenia projektu zatwierdzonego przez Instytucję Zarządzającą. Zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe usługi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)