Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Żydowie. Przedmiot zamówienia podzielono na części:
Część I zamówienia - Dostawa mebli, wyposażenia wnętrz, pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, zabawek, urządzeń zabawowych oraz pozostałego wyposażenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
Część II zamówienia - Dostawa wyposażenia RTV i AGD: Tablica interaktywna - 2 sztuki, Projektor multimedialny - 2 sztuki, Magiczny dywan z pakietem gier - 2 sztuki, Laptop wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym - 2 sztuki, Kuchnia elektryczna wolnostojąca indukcyjna - 1 sztuka, Lodówka - 1 sztuka, Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka Telewizor - 2 sztuki, Odtwarzacz DVD - 2 sztuki, Aparat cyfrowy - 1 sztuka, Radioodtwarzacz - 2 sztuki, Zestaw nagłaśniający - 2 sztuki, Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner) - 1 sztuka, Pralka - 1 sztuka, Zmywarka - 1 sztuka, Odkurzacz - 1 sztuka, Czajnik elektryczny - 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
GuidZP400 |
26aa9bf1-3068-4cc2-b53a-2ec0bc01a344
|
Biuletyn |
546829-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Czerniejewo
|
Regon |
63125952500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czerniejewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 4291310, 4291352, 4291353
|
Zamawiajacy fax |
614 291 349
|
Zamawiajacy email |
s_piechnik@czerniejewo.pl
|
Adres strony url |
www.czerniejewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 6: Rynek pracy Działanie 6.4: Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czerniejewo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1)osobiście, 2)za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.–Prawo pocztowe, 3) za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo, ul. Poznańska 8, 62 - 250 Czerniejewo (biuro podawcze)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Żydowie
|
Numer referencyjny |
RIŚ.271.6.2020.SP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Żydowie. Przedmiot zamówienia podzielono na części:
Część I zamówienia - Dostawa mebli, wyposażenia wnętrz, pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, zabawek, urządzeń zabawowych oraz pozostałego wyposażenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
Część II zamówienia - Dostawa wyposażenia RTV i AGD: Tablica interaktywna - 2 sztuki, Projektor multimedialny - 2 sztuki, Magiczny dywan z pakietem gier - 2 sztuki, Laptop wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym - 2 sztuki, Kuchnia elektryczna wolnostojąca indukcyjna - 1 sztuka, Lodówka - 1 sztuka, Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka Telewizor - 2 sztuki, Odtwarzacz DVD - 2 sztuki, Aparat cyfrowy - 1 sztuka, Radioodtwarzacz - 2 sztuki, Zestaw nagłaśniający - 2 sztuki, Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner) - 1 sztuka, Pralka - 1 sztuka, Zmywarka - 1 sztuka, Odkurzacz - 1 sztuka, Czajnik elektryczny - 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
|
Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, specyfikacja techniczna materiałów, urządzeń, rozwiązań równoważnych; odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw – jeżeli dotyczy; oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Złożona przez Wykonawcę oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: cz.1 – 1.000 zł, cz.2 – 3.000 zł.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne przypadki zmian umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Czerniejewo, tel.: 61 429-13-10, adres e-mail: urzad@czerniejewo.pl Może się Pani/Pan kontaktować listownie, telefonicznie, e-mailem.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czerniejewo jest Łukasz Gąsiorek, Kancelaria Prawna Leśny i Wspólnicy, tel. 61 424 40 33, e-mail: iod@lesny.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego pod nazwą „Dostawa wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Żydowie” nr sprawy RIŚ.271.6.2020.SP prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
• W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie wyłączenie, o którym mowa w art. 13 ust. 4 RODO.
• Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Żydowie cz. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I zamówienia - Dostawa mebli, wyposażenia wnętrz, pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, zabawek, urządzeń zabawowych oraz pozostałego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Żydowie cz.2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II zamówienia - Dostawa wyposażenia RTV i AGD: Tablica interaktywna - 2 sztuki, Projektor multimedialny - 2 sztuki, Magiczny dywan z pakietem gier - 2 sztuki, Laptop wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym - 2 sztuki, Kuchnia elektryczna wolnostojąca indukcyjna - 1 sztuka, Lodówka - 1 sztuka, Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka Telewizor - 2 sztuki, Odtwarzacz DVD - 2 sztuki, Aparat cyfrowy - 1 sztuka, Radioodtwarzacz - 2 sztuki, Zestaw nagłaśniający - 2 sztuki, Urządzenie wielofunkcyjne ( drukarka, kopiarka, skaner ) - 1 sztuka, Pralka - 1 sztuka, Zmywarka - 1 sztuka, Odkurzacz - 1 sztuka, Czajnik elektryczny - 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1.2 do SIWZ.
|
| |